Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Industry Watch >> Transporturi >> Stiri si comunicate

Lufthansa personalizeaza experiența de călătorie a clienților corporativi

05 Martie 2015



Pentru mult timp, companiile aeriene nu au fost în măsură să personalizeze și să diferențieze în mod eficient ofertele pentru clienții corporativi. De curând, Amadeus a anunțat că Lufthansa este prima companie aeriană care va selecta serviciul Altéa Corporate Recognition, un instrument care permite companiei aeriene să recunoască mai ușor clienții corporativi, chiar din momentul în care aceștia fac o rezervare. Acest lucru permite companiei să furnizeze clienților săi de business oferte personalizate în orice moment al călătoriei, îmbunătățind astfel experiența călătorilor. Compania este acum capabilă să recunoască organizația de care aparțin oamenii de afaceri și, astfel, personalizarea poate începe încă din momentul în care este rezervat zborul. Acest lucru ar putea însemna oferirea unor servicii și asistență personalizată încă de la primul pas al planificării călătoriei, precum acces special sau parcurgerea mai rapidă a punctelor de securitate din aeroport.

În același timp, compania aeriană se bucură, în general, de posibilitatea de a oferi în mod automat pachete personalizate de servicii auxiliare, cu ajutorul Altéa Corporate Recognition, servicii axate în totalitate pe nevoile specifice de călătorie ale oamenilor de afaceri, cum ar fi, manevrarea bagajelor și opțiuni preferențiale de poziționare în avion. Pentru Lufthansa, acest lucru înseamnă alegerea unor servicii speciale ce pot fi oferite pentru a stimula cererea și pentru a câștiga loialitatea clienților, pe măsură ce compania aeriană continuă să își concentreze în mod activ atenția spre servicii adresate nevoilor clienților corporativi.

Christian Tillmans, Vice President Global Sales and Key Account Management al Lufthansa a declarat: "Clienții corporativi reprezintă grupul de clienți de bază pentru companiile aeriene de talie mondială, precum Lufthansa. Amadeus Altéa Corporate Recognition ne permite să creștem valoarea livrată clienților noștri corporativi și oamenilor de afaceri, deopotrivă. Această realizare reprezintă un moment cheie în călătoria noastră spre a livra o experiență mai personalizată și mai diferențiată, permițându-ne să răspundem mai bine nevoilor clienților, să creștem gradul de satisfacție a acestora și să îmbunătățim, în același timp, productivitatea". Julia Sattel, Senior Vice President Airline IT, Amadeus a declarat: "Clienții corporativi de astăzi se așteaptă la un grad și mai mare de personalizare a serviciilor, comparativ cu pasagerii care călătoresc în vacanțe. Într-o lume în care companiile aeriene full-service sunt confruntate cu creșterea concurenței din partea transportatorilor low-cost și a transportatorilor hibrizi, este necesară oferirea unei experiențe cu adevărat personalizată. Soluția permite companiilor aeriene să stimuleze relația lor cu clienții cheie în întregul său, deși de această soluție beneficiază în primul rând angajatul care călătorește - însemnând că soluția poate fi folosită într-un mod strategic de către diviziile de loializare ale companiilor aeriene. Aceasta este un nou pas în încercarea noastră de a ne concentra energia asupra călătorului evoluat din secolul XXI, permițând companiilor aeriene să comunice, să servească și să gestioneze relația cu clienții în cel mai eficient mod posibil".

Astăzi, majoritatea călătoriilor de afaceri sunt planificate prin intermediul unui canal indirect, și, astfel, capacitatea Altéa Corporate Recognition de a identifica clientul corporativ prin intermediul oricărui canal, inclusiv instrumente indirecte și corporative de auto-rezervare, devine critică pentru a ajuta companiile aeriene să-și atingă obiectivele de personalizare a serviciilor. Altéa Corporate Recognition permite companiei Lufthansa să ofere clienților săi corporativi la nivel individual servicii mai personalizate, aceștia bucurându-se de beneficii corporative predefinite în timpul procesului de rezervare. Amadeus Altéa Corporate Recognition este completată de soluțiile de fidelizare și personalizare existente ale Amadeus, Amadeus Loyalty Management Suite și Amadeus Awards Suite, care permit companiilor aeriene să-și recunoască cu claritate membrii propriilor programe de loialitate în mediul divers al intermediarilor și al companiilor de retail din industrie, din zona de vânzări, dar și operațională.




Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite
Crisan Florentina
Buna ziua , am avut o experiența de neașteptat astăzi pe aeroportul din Cluj , aveam zbor către Frankfurt , la ora 6.05 , am ajuns in aeroport la ora 3 când primim mesaj ca se anulează zborul , am fost sa cer explicații sa ne ajute cu un alt zbor măcar 2 persoane astăzi și 2 in alta zi , in 19 când am fost reprogramați fara drept de replica … am spus ca nu se poate sa va jucati așa cu banii oamenilor și concediile lor , ca nu pot sa îmi pun concediu când vreau și ca e prea târziu ,,, m- ai făcut obraznica , cu mâinile in buzunar și foarte recalcitranți când am întrebat pt ce sa anulat ce motive sunt? Ca pe ei nu ii intereseaza , ca ei nu știu , am cerut sa vorbesc cu in șef toată lumea dădea dezinteresat din umeri , chiar au dacut comentarii nepoliticoase , la call center același atitudine ,,,, ca ei nu știu nimic , când am spus ca nu suntem câini sa ne aruncați așa in strada , la fel m- au făcut obraznica și X-a nu avem decât aa ne luam alt bilet și cândva ne vor da banii înapoi , de parca banii cresc in pom …. Și nu- a închis …, trist pe banii și concediile noastre , le doresc sa pățească la fel poate nu vor nu ar mai vorbii așa ,,, România … trist
17 August 2023, 11:10:01