Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Enterprise Applications >> CRM >> Stiri si comunicate

20% dintre companii gestionează manual interacțiunile cu clienții

11 Martie 2015



Companiile romaneşti au nevoie de o schimbare fundamentală a relaţiilor cu clienţii în contextul trecerii la economia digitală. Eficiența activităţilor de marketing, vânzări şi suport este afectată de lipsa automatizării interacţiunii cu piaţa și de gradul redus de utilizare a soluţiilor informatice dedicate. Mai mult, reţelele sociale și mediul online au un impact major asupra campaniilor publicitare, iar personalizarea mesajului şi a ofertelor către clienţi sunt esenţiale pentru creșterea vânzărilor. Acestea sunt concluziile unui studiu recent realizat de compania Synergizer în rândul companiilor romaneşti mici și mijlocii, cu trei până la 500 de angajați. Conform rezultatelor studiului, colectarea şi gestionarea datelor despre clienţi potenţiali(prospecti) şi clienţi se face încă manual în peste 20% dintre companii, în timp ce 36,75% o fac folosind fişiere de tip Excel. Automatizarea activităţilor de gestiune a relațiilor cu clienții contribuie direct la creşterea vânzărilor și implicit a productivităţii companiilor.

Conform Raportului EU (http://ec.europa.eu/digital-agenda/en/news/desi-2015-country-profiles) asupra Economiei Digitale. DESI 2015, România se plasează mult sub media europeană, în ceea ce priveşte utilizarea tehnologiilor digitale în activităţile de vânzări şi relaţii cu clienţii, ceea ce afectează major productivitatea și competitivitatea economiei locale. Țara noastră s-a situat pe locul 27 din 28 în clasamentul european privind integrarea tehnologiile digitale în mediul de afaceri. „Pentru a crește eficienţa interacţiunilor cu clienţii, companiile au nevoie să coreleze și să automatizeze activităţile de marketing, vânzări şi suport. Acest proces este posibil doar prin utilizarea tehnologiei şi a mediului digital. Ne propunem să dezbatem aceste aspecte în cadrul Marketing&Sales Forum 2015 şi să arătăm că managementul relaţiilor cu clienţii este o combinaţie între arta şi structură, între creativitate şi disciplină, ” afirmă Ioana Răzvan, Managing Partner -Business Development Manager, Synergizer. Rezultatele complete ale studiului vor fi prezentate cu ocazia evenimentului Sales & Marketing Forum, din 31 Martie. Ediţia 2015 are ca tema: „Tehnici şi strategii de marketing şi vânzări în era digitală” şi se adresează cu precădere directorilor de marketing, vânzări dar şi directorilor de dezvoltare. Agenda evenimentului este disponibilă pe www.synergizer.ro/evenimente.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite