Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Industry Watch >> IT&C >> Stiri si comunicate

BCS Financial Group, principala banca de investitii din Rusia alege solutiile IBM Commerce pentru a implementa noi experiente clientilor sai

31 Martie 2015



IBM a anuntat recent ca firma de investitii bancare de top din Rusia, BCS Financial Group a ales solutiile IBM Commerce pentru a conduce si executa rapid si efectiv campanii de marketing personalizate pentru clientii lor bancari.
In prezent, vanzarile de servicii de consultanta online in comert, brokeraj si strategii de investitie ale BCS Financial Group au crescut cu 20 de procente in vanzari de tip cross, in timp ce pierderea clientilor a scazut cu 0.5 procente in doar 6 luni – cu o mai mare rata de raspuns a clientilor in urma campaniilor de marketing si a mai multor produse cumparate per client.

BCS Financial Group, in colaborare cu IBM Business Partner, GlowByte Consulting, a selectat solutiile IBM Commerce pentru a-I ajuta in planificarea, executarea si masurarea celor mai vizate campanii de marketing ce influenteaza solutiile de analytics pentru a localiza cu precizie perspectivele clientului. Aceste perspective pot include fie clientul face o tranzactie bancara online sau chiar si de pe dispozitivul mobil, sau fie o companie cauta sa faca o investitie pentru a-si dezvolta afacerea.

“Serviciile de marketing financiar din ziua de astazi au cerinte de personalizare la cel mai inalt nivel, ceea ce inseamna ca trebuie oferite fiecarui client in parte mesaje de marketing exact la momentul potrivit si pe un canal preferat de client,” declara Maxim Puzyrev, Director de Marketing Clienti pentru BCS Financial Group. “In urma colaborarii cu IBM si GlowByte, observam un progres extraordinar in obtinerea acestei schimbari in industria serviciilor financiare pentru a aborda un nou tip de client bancar si furnizarea de experienta pe care o doresc in timp ce, simultan se creeaza sustinatori pentru BCS Financial Group.”Cu aceste perspective, compania poate sa creasca investitiile de marketing pe acele canale pentru a maximiza succesul ofertelor sale.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite