Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Industry Watch >> Sanatate >> Stiri si comunicate

Ericsson ConsumerLab: dispozitivele purtabile ii pot face pe utilizatori mai sanatosi

03 Aprilie 2015



Cel mai nou studiu Ericsson ConsumerLab, denumit „Living longer: wellness and the internet”, explorează legătura dintre tehnologie și sănătate, subliniind tendințele globale din domeniu. Raportul examinează cât de mulțumiți sunt utilizatorii cu starea lor de sănătate și modul în care folosesc Internetul pentru a-și monitoriza sau îmbunătăți sănătatea. Raportul cumulează date din mai multe studii recente care acoperă 49 de țări și peste 54.000 de persoane.

Michael Björn, Head of Research at Ericsson ConsumerLab, a declarat: „Cei ce sunt deja mulțumiți cu starea lor de sănătate sunt primii dispuși să încerce noi abordări de sănătate și nu obișnuiții early adopters de tehnologie sau persoane cu probleme de sănătate. Acest grup are cerințe foarte stricte legate de cloud, confidențialitate, design și funcționalitate, cerințe pe care doresc să le vadă îndeplinite simultan. Pur și simplu nu este suficient să răspunzi doar uneia sau două dintre aceste cerințe.”

Raportul ConsumerLab indică și că respondenții se așteaptă să trăiască o perioadă mai lungă de timp, indiferent de dispozitivele și serviciile folosite, starea de bine individuală fiind, deci, o preocupare a societății ca întreg.

Respondenții au considerat că trei din cele șapte concepte de sănătate în societate analizate în studiu sunt responsabilitatea furnizorilor de servicii medicale, în timp ce autoritățile orășenești sunt văzute ca fiind responsabile pentru alte două concepte. Cu toate acestea, respondenții au declarat că atât companiile de tehnologie, cât și organizațiile de protecție a mediului trebuie să susțină împreună ultimele două concepte.

„Având în vedere faptul că oamenii se așteaptă ca furnizori de servicii să fie atât de diferiți între ei, ecosistemul care îi va cuprinde pe aceștia va fi, fără îndoială, foarte complex. Spre exemplu, oamenii consideră informațiile medicale ca fiind foarte sensibile, iar cei care adoptă primii servicii de îmbunătățire a stării lor fizice îi asociază chiar mai multă valoare”, explică Björn.

Ericsson ConsumerLab este o organizație globală de studiu al consumatorilor care analizează în fiecare an modul în care oamenii din 40 de țări utilizează și se raportează la IT&C.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite