Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Managerial Tools >> Evenimente >> Stiri si comunicate

Provident, premiată īn cadrul Romanian Contact Center Awards 2015

10 Aprilie 2015



Raluca Ileana, Team Leader în cadrul departamentului de relații cu clienții al Provident Financial România, a câștigat titlul de Cel Mai Bun Call Center Team Manager în cadrul Romanian Contact Center Awards 2015. Raluca Ileana este responsabilă de pregătirea, dezvoltarea și performanțele unei echipe de Inbound din departamentul de Call Center al Provident Financial Romania, care gestionează anual peste 500.000 de apeluri.

Romanian Contact Center Awards, competiție anuală aflată la cea de-a șaptea ediție, a nominalizat și premiat unele dintre cele mai mari companii din România, precum ING Bank, Raiffeisen Bank, Orange România, Oracle România, RCS-RDS, Alcatel, UPC, Samsung, OMV-Petrom sau DHL. Provident Financial România a fost nominalizată la trei categorii - Best Medium Call Centre, Best Call Centre Team Manager și Best Call Centre Agent.

„Provident inovează prin însăși abordarea simplă și umană, în care contactul cu clienții are un rol esențial. Aici am învățat cât este de important să îți respecți promisiunile, atât față de colegi, cât și față de clienți. În cele din urmă, realizezi că de fapt totul este despre și pentru oameni, iar recunoașterea primită în cadrul Romanian Contact Center Awards confirmă strategia noastră de a pune clienții pe primul loc și preocuparea continuă de a răspunde, rapid și eficient, nevoilor în schimbare ale acestora”, a spus Raluca Ileana, Inbound Team Leader în cadrul Provident Financial România.

Provident și-a început activitatea în România în aprilie 2006 și, de atunci, peste 700.000 de români au apelat la serviciile sale. Compania are acum peste 850 de angajați și colaborează cu peste 3.700 de parteneri independenţi în 80 de orașe din țară.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite