Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Industry Watch >> Altele >> Stiri si comunicate

Workshop Sessions – primul pas în construirea brandului personal

17 Aprilie 2015



Academia Workshop Sessions continuă pe 27 și 28 aprilie cu o nouă sesiune de training în cadrul căreia 25 de tineri vor învăța cum să își dezvolte un brand personal puternic, care să îi susțină în atingerea obiectivelor.

Academia Workshop Sessions a debutat pe 6 și 7 aprilie cu o sesiune de training dedicată dezvoltării abilităților de comunicare. Pe parcursul celor două zile, participanții au învățat de la Paul Olteanu, trainer în cadrul evenimentului, cum să devină buni comunicatori și cum să structureze, formuleze și transmită mesajele către publicul țintă.

Următoarea sesiune de training din Academia Workshop Sessions este dedicată dezvoltării brandului personal, care poate deveni un instrument puternic pentru orice tânăr, atunci când este dezvoltat conștient și aliniat obiectivelor personale și profesionale.

Sesiunea de training va fi livrată de Paul Olteanu, trainer profesionist, speaker și coach cu mai bine de 8 ani experienţă în training, coaching și consultanță în domenii precum psihologia comunicarii, discurs public, branding personal si dinamici de grup. Paul este unul dintre primii 5 consultanți din Europa certificați în Story-based Transformation Process, o metodologie care folosește poveștile pentru a genera transformări personale și organizaționale rapide. De asemenea, Paul este trainer și coach certificat în Process Communication Model, teorie de personalitate premiată pe care NASA o folosește în selecția și pregătirea echipelor și în training-ul președinților americani.

Prin studii de caz, workshopuri și exerciții, dar și prin experiențe proprii, trainerul îi va ajuta pe cei prezenți să își dea seama ce se află în spatele brandului personal, care sunt pasiunile, valorile și motivațiile lor. Următorul pas este discutarea poziționării personale din perspectiva individului ca brand; se va discuta despre diferențiator, poziționare, nișare sau alegerea mixului de comunicare personală.

Selecția participanților este realizată de un juriu de specialitate, iar finaliștii vor fi anunțați miercuri, 22 aprilie.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite