GDC TELECOM: „Comunicaţiile unificate vor deveni un must pentru majoritatea IMM-urilor”
Ce aduc nou pe piaţă terminalele inteligente Fanvil?
Fanvil este un fabricant mondial de top de telefoane VoIP, care produce atât terminale proprii, cât şi subansable pentru foarte multe din brandurile similare de pe piaţă. Vorbind despre Fanvil, remarcăm în primul rând raportul performanţă preţ care, din punctul nostru de vedere, este cel mai eficient din piaţă. Gama de telefoane IP de la Fanvil, de la cele entry-level până la cele executive, beneficiază de un design atrăgător, fiind destinate în special mediului de business. Videotelefoanele Android sunt practic nişte telefoane smart ce permit pe lângă efecturarea apelurilor video sau audio şi utilizarea tuturor funcţiilor unei tablete de 7" sau smartphone Android.
Puteţi să faceţi o listă de referinţe cu clienţi semnificativi pentru GDC Telecom?
Avem clienţi din toate zonele de business, de la SOHO la operatori. În calitate de importatori exclusivi pentru România ai multor producători cunoscuţi din domeniu, ne-am creat o reţea proprie de distribuitori. Comercializăm echipamentele noastre atât prin intermediul unor on-lineri cunoscuţi (Evomag, IT Galaxy, Etelecom), cât şi prin intermediul unor integratori / furnizori de soluţii (Softtehnica, Camscape, Synaptic, Videomobile). Dintre operatori
îi putem enumera pe UPC, Prime Telecom, Viva Telecom, Runnex, şi mulţi alţii. Ca beneficiari ai soluţiilor noastre - DPD România, Happy Tour, Europa Travel sau Tandem.
Ce aşteptări aveţi de la segmentul de IMM în materie de investiţii în soluţii de telecomunicaţii/servicii low-cost în următorii ani?
Mai devreme sau mai târziu piaţa va înţelege că soluţia de cost-saving specifică ultimilor ani nu poate funcţiona pe termen lung. Uneori e mai costisitor să menţii o soluţie veche - cu motivaţia lipsei CAPEX-ului în buget, dar alocând un OPEX consistent lună de lună în convorbiri - în loc să o înlocuieşti cu costuri minime. Dar dacă efectuezi schimbarea, pe termen mediu poţi beneficia nu numai de optimizarea costurilor, ci şi de multe alte facilităţi care se traduc în creşterea eficienţei angajaţilor, în monitorizarea activităţii acestora, iar, când tragi linie, în economii consistente. Această conştientizare a pieţei, confirmată deja de statistici, mă face să cred că segmentul SME va deţine o pondere foarte mare în cifra noastră de afaceri în perioada următoare.
Parerea ta conteaza:
(0/5, 0 voturi)