Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

INTRAROM şi Genesys au primit premiul pentru „Best Use of Technology”

27 Aprilie 2015



• Experienţa Clientului mult îmbunătăţită prin integrarea diverselor platforme software în cadrul unuia dintre cei mai importanţi operatori de telecomunicaţii din România
Intrarom, filiala din România a companiei Intracom Telecom, a anunţat că, împreună cu Genesys, liderul de piaţă în domeniul „omnichannel customer experience (CX)” şi al soluţiilor pentru Contact Centers, a primit premiul “Best Use of Technology Solution” / „Cea Mai Bună Utilizare a unei Soluţiei Tehnologice”.




Acest premiu recunoaşte implementarea cu succes a proiectului de îmbunătăţire a experienţei clientului „IP Contact Center”, proiect complex, de mari dimensiuni, pentru Telekom România, una din cele mai mari companii de telecomunicaţii de pe piaţa locală. Intrarom şi Genesys au primit „Best use of technology” în cadrul Conferinţei anuale „Romanian Contact Center Conference & Awards” în Bucureşti, care a avut loc pe 25 şi 26 martie.

Intrarom şi Genesys au ajutat Telekom să ofere clienţilor o experienţă îmbunătăţită printr-o serie de integrări complexe de aplicaţii şi funcţionalităţi. Aceste aplicaţii includ: rutarea apelurilor de intrare (”inbound call routing”), campanii de outbound (campanii de marketing, campanii de informare etc) managementul forţei de muncă, asigurarea calităţii serviciului, integrarea cu sisteme de tip CRM, integrarea cu platforma IVR, integrarea platformei de telefonie, raportare analitică.

Acum, echipele implicate în relaţia cu clientul de la Telekom România pot fi angajate într-un mod mult mai eficient în interac-ţiunea directă cu clientul, prin intermediul tuturor punctelor de contact, canalelor de comunicaţie şi tipurilor de interacţiuni, putând livra astfel o experienţă de tip „omnichannel” unică şi personalizată, care să genereze impresii favorabile, ce vor loializa clienţii.

“Implementarea soluției Genesys acoperă toate funcțiile esențiale pentru a susține strategia de relații cu clienții a operațiunilor Telekom Romania, în ceea ce privește controlul costurilor, creșterea calității și a veniturilor.



Echipa Intrarom a avut o contribuție importantă în implementarea platformei telefonice IP în cadrul infrastructurii Telekom. Membrii echipei au inclus experți ai Genesys, specialiști de încredere, care au răspuns prompt solicitărilor noastre, oferind informațiile necesare echipelor tehnice, și care și-au pus în aplicare cunoștințele pentru a rezolva toate aspectele și pentru a implementa cerințele noastre de business”, a spus Mihai Bărbuț, Director Customer Care, Telekom Romania.

Dl. Kostas Fiakas, Director de Vânzări în cadrul Intrarom a adaugat:
“Câştigarea Premiului „Best Use of Technology” este o realizare importantă pentru noi toţi. Noi depunem în mod continuu eforturi pentru a livra Servicii Profesionale la standarde ridicate şi este extraordinar să auzim de la clienţii noştri că realizăm acest lucru aşa cum ne-am propus. Implementarea cu succes a Contact Center-ului IP din cadrul Telekom este rezultatul angajamentului echipei noastre pentru excelenţă şi certifică cel mai înalt nivel de expertiză şi certificare în tehnologiile Genesys precum şi pentru soluţiile add-on din domeniul Contact Centers ".

“Genesys a livrat o platformă puternică de Customer Experience care poate dirija cu adevarat toate tipurile de interacţiuni ale clientului,“ a spus Directorul de Vânzări Genesys, Apostolos Kemos. Noile capabilităţi de tip „omnichannel journey management” disponibile prin intermediul platformei Genesys au stabilit un nou standard pentru customer engagement”.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite