Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Xerox ajuta companiile sa tipareasca mai putin

01 Iulie 2015



Xerox a lansat Print Awareness Tool, care ajuta companiile sa-si reduca amprenta de carbon si incurajeaza angajatii sa fie responsabili fata de mediu.

Dezvoltat de Centrul de Cercetare Xerox din Europa, noul instrument foloseste tehnologia gamification si ofera masuratori in timp real privind cantitatea de documente tiparite, precum si sfaturi pentru a schimba comportamentele de imprimare. De asemenea, angajatii pot urmari modul in care eforturile lor sustin politica generala a companiilor in care lucreaza privind reducerea documentelor tiparite.

O interfata software interactiva pentru desktop, usor de utilizat, monitorizeaza si analizeaza istoricul tipariturilor si obiceiurile de imprimare inutile. In plus, companiile pot organiza o serie de competitii sau pot oferi stimulente angajatilor pentru a incuraja utilizarea responsabila.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite