Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Industry Watch >> IT&C >> Stiri si comunicate

Avangate lanseaza o solutie de comert electronic conceputa pentru evitarea pierderilor de venituri

02 Iulie 2015



Avangate anunta Lansarea de Vara 2015, ce aduce peste 200 de noi functionalitati in platforma. Imbunatatirile vor permite furnizorilor de software si servicii online sa elimine pierderile de venituri si sa valorifice oportunitatile de crestere a acestora in orice moment al ciclului de viata al clientilor in contextul comertului electronic cu produse digitale sau servicii online.

„Noua economie mondiala de servicii online, care valoreaza trilioane de dolari, se extinde rapid si influenteaza masiv felul in care companiile privesc comertul digital. Nu mai este vorba despre vanzari singulare per client. Dezvoltarea modelelor de afaceri “pay-as-you-go” si explozia de oportunitati de vanzare in diverse momente, cum ar fi momentul activarii produselor digitale, cele de cross-vanzare si de reinnoire a abonamentelor impun companiilor sa dea o atentie sporita actiunilor post-achizitie”, a explicat Carl Theobald, CEO Avangate. "Fiecare astfel de moment este o oportunitate pentru companiile care vand produse digitale sau servicii online de a-si construi relatii pe termen lung cu clientii lor si de a-si creste veniturile. Asadar, modalitatea in care companiile gestioneaza aceste momente ale ciclului de viata al clientului in contextul comertului digital este cruciala pentru succesul sau esecul acestora."

Un studiu recent la nivelul Statelor Unite ale Americii, efectuat la cererea Avangate, indica apetitul crescut al clientilor pentru serviciile online, dar si noile preferinte ale consumatorilor legate de modul in care cumpara si isi fac abonamente. Pentru a profita de toate momentele generatoare de venituri, datele sugereaza ca firmele ar trebui sa adapteze strategii de retentie a clientilor dincolo de faza initiala de achizitie.
54% dintre consumatori folosesc zilnic servicii online, iar 95% dintre cumparatorii online fac plati recurente in mod regulat. Pe baza veniturilor pe cap de locuitor furnizate de Biroul de Analiza Economica din SUA, 26% din consumatori cheltuiesc cel putin o treime din venitul disponibil pe plati online recurente. Consumul de servicii online este exorbitant, 78% dintre adultii din SUA platind pentru servicii recurente, cresterea fiind de 50% fata de iunie 2014. 15% dintre consumatori platesc pentru mai mult de cinci servicii online pe an, comparativ cu doar 2% din populatie in iunie 2014. 97% din consumatori prefera optiuni flexibile de cumparare la selectarea serviciilor online premium. 56% din consumatori si-au inlocuit cardul de credit cel putin o data in ultimul an.
Cei mai comuni factori cu un impact negativ asupra deciziilor de cumparare sunt: procesele de finalizare a comenzilor prea lungi, introducerea manuala a informatiilor de plata, precum si optiunile de plata limitate

“Datele studiului ne confirma faptul ca transformarea digitala la nivel global schimba comportamentul de consum, iar companiile sunt nevoite sa se adapteze pentru a prolifera in aceasta noua economie a serviciilor online. Consumatorii se asteapta sa interactioneze cu furnizorii si comerciantii in fiecare moment: online, in magazin, in cadrul aplicatiilor, cu ajutorul serviciilor de suport din call center sau chiar prin intermediul partenerilor. Fiecare astfel de interactiune este un moment potential de generare de venituri si, in acelasi timp, un moment in care se pot pierde venituri. De aceea, interactiunea cu clientul trebuie sa fie o experienta desavarsita, incepand cu prima achizitie pana la upgrade, la perioada de gratie sau la reinnoire inainte de termen”, a declarat Michael Ni, CMO Avangate. "Cea mai recenta versiune a solutiei Avangate se adreseaza exploziei de momente generatoare de venituri determinate de schimbarea comportamentului consumatorilor, ajutand companiile sa recupereze intre 10 si 20% din sumele care altfel ar fi fost pierdute.”

Printre principalele functionalitati pe care Avangate le pune la dispozitia comerciantilor online odata cu Lansarea de Vara 2015 se numara:
- Instrumente active de conversie: faciliteaza gestionarea fiecarui moment generator de venituri prin noi tipuri de campanii; in acelasi timp, pune la dispozitia comerciantilor console de raportare a ratelor de conversie pentru a impulsiona folosirea activa a conturilor de catre utilizatori, precum si prevenirea anularii abonamentelor
- Set imbunatatit de instrumente de marketing: ofera experimentare rapida cu noile sabloane de retentie, scenarii de A/B testing extinse si raportare pe zona de retentie
- Instrumente avansate de recuperare a veniturilor: imbunatatirea ratei de autorizare a tranzactiilor si a ratei de conversie datorita metodelor de plata localizate, precum si optimizarea fluxurilor de plata la nivel global



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite