Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Industry Watch >> Financiar-Bancar >> Stiri si comunicate

Nou serviciu pe platforma OTPdirekt - Internet Banking

02 Iulie 2015



OTP Bank România a lansat facilitatea de asistență live în cadrul platformei OTPdirekt - Internet Banking, prin serviciul de suport chat şi ghidare în timp real, ce susține creșterea calității experienței digitale a clienților băncii.

OTP Bank este prima bancă din România care oferă opțiunea de suport chat şi ghidare în timp real în cadrul platformei de internet banking, îmbinând astfel avantajele tehnologice cu experiența interacțiunii umane. După logare, clienții pot fi ghidați rapid pentru soluționarea oricărei dificultăți pe care ar putea să o întâmpine sau pentru utilizarea unei funcții a platformei de internet banking, prin simpla partajare a ecranului lor cu un consultant OTP Bank. Prin intermediul unei buline colorate, consultantul ghidează clienţii cu privire la paşii pe care aceştia ar trebui să îi efectueze pentru realizarea acţiunii dorite, în paralel cu asistenţa deja traditională prin suport chat. Clienţii primesc astfel în timp real şi direct în aplicaţie suportul de care au nevoie, în acest fel putând folosi mai uşor şi mai rapid funcţiile complexe oferite de platforma de internet banking.

Pentru lansarea acestei noi facilități, OTP Bank România este nominalizată în cadrul competiției anuale “Global Distribution & Marketing Innovation Awards 2015”, ce premiază inovația în servicii financiare, prin identificarea celor mai competitive proiecte, susținute de date și cifre relevante. Proiectul dezvoltat de către EFMA (European Financial Management Association), asociație internațională renumită ce reunește aproximativ o treime dintre membrii celor mai importante bănci de retail din lume, se află deja la cea de-a treia ediție. Câștigătorii ediției 2015 vor fi anunțați pe 28 octombrie 2015, într-o ceremonie oficială ce va avea loc la Amsterdam.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite