Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Industry Watch >> Altele >> Stiri si comunicate

Teamshare: Listarea unui comerciant online pe un marketplace se poate face în 3 zile

03 Iulie 2015



Listarea unui comerciant online pe o platformă de tip marketplace, model de business din ce în ce mai adoptat în e-commerce-ul românesc, poate dura de la câteva zile, la câteva săptamâni, în funcție de cerințele de documentare a produselor impuse de marketplace.

Însă, interconectarea tehnică a magazinului cu un marketplace se poate realiza in doar 3 zile, iar magazinul online își poate crește vânzările chiar și cu 20% în mai puțin de 3-4 luni, potrivit informațiilor Teamshare, platforma integrata de e-commerce.

Experții Teamshare explică faptul că integrarea unui comerciant online diferă și depinde de specificul fiecărui marketplace în parte, în condițiile în care niciunul nu este identic cu altul. Integrarea pe o astfel de platformă de vânzare presupune, în primul rând, respectarea standardelor tehnice ale marketplace-ului, dar și de o foarte bună documentare a produselor ce urmează a fi listate, în linie cu cerințele impuse.

„Din punct de vedere operațional, monitorizarea permanentă a proceselor automate este crucială. Problemele care ar putea să apară în procesul de integrare pe marketplace țin, mai degrabă, de cea mai bună metodă de a elimina posibile greșeli umane, prin teste automate. De exemplu, daca prețul unui produs este afișat ca fiind cu 50% mai mare, când de fapt este cu 50% mai mic. În acest caz, produsul trebuie dezactivat imediat. Astfel de teste, sau decizii automatizate, înlătură eficient cazurile de produse listate cu prețuri prea mici, sau produse cu stoc zero”, explică Marius Panait, Managing Director Entelion Software, compania care dezvoltă platforma Teamshare.

Potrivit acestuia, chiar dacă listarea pe un marketplace poate dura câteva zile sau săptămâni, optimizarea nu se termină niciodată, pentru că marketplace-urile nu stau pe loc, ci evoluează, schimbându-și structura interfeței de conectare.

Principalele dificultăți cu care se pot confrunta magazinele online în procesul de listare pe marketplace, spune Marius Panait, sunt legate de diferențele dintre platformele tehnice, comunicarea în timp real, identificarea și tratare erorilor. Foarte importantă este și prevenirea erorilor de listare a prețurilor și a promoțiilor pentru produsele listate pe marketplace.

„Teamshare a dezvoltat, testat și pus în folosință deja, interfețe de interconectare cu trei marketplace-uri, și continuă să dezvolte interfețe de interconectare și cu altele. Avantajul major al acestui model este că putem elimina posibilele erori, pentru că produsele clienților se administrează în același timp pentru a fi listate in mai multe marketplace-uri, deci administrarea este centrală, listarea este multiplă, iar efortul, minim”, subliniază Marius Panait.

În prezent, circa 20% din clienții care utilizează platforma integrată de e-commerce Teamshare vând online și pe marketplace-uri, urmând ca, până la finalul anului, ponderea acestora să crească la cel puțin 50%.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite