Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Keysoft TMS - Solutii pentru managementul afacerii: Distributia prin reselleri

26 Mai 2006



In editia trecuta am subliniat unele dintre cele mai importante avantaje pe care le ofera solutia Key Soft pentru distrbutia bunurilor de larg consum (FMCG). De aceasta data ne vom adresa companiilor care desfasoara activitate de distributie prin intermediul resellerilor.
Diagrama
O astfel de companie va trebui sa acopere din punct de vedere geografic o suprafata cat mai mare, astfel incat resellerii sa dispuna de puncte de aprovizionare cat mai apropiate de locatia lor. Conditia de a avea acoperire geografica nu este suficienta in aceasta activitate. In depozite vor trebui sa se regaseasca stocuri suficient de mari pentru a satisface comenzile resellerilor dar in acelasi timp cat mai mici, pentru a nu bloca nejustificat importante resurse financiare ale companiei.


Utilizand solutia Key Soft puteti atinge acest deziderat. Aplicatia ofera o imagine imediata cu privire la situatia stocurilor, cumulat sau defalcat pe fiecare depozit in parte. Pe baza unui stoc minim de siguranta si a planificarii in timp a vanzarilor (comenzi de vanzare aprobate), aplicatia va calcula necesarul de aprovizionat pentru fiecare articol in parte si va recomanda comenzi de aprovizionare catre furnizori.


Daca firma are un unic punct de aprovizionare de la furnizori, iar magaziile (care sunt alimentate de la punctul unic de aprovizionare) sunt distribuite geografic veti putea planifica/ urmari distributia de articole intre punctul de aprovizionare si magazii.


Pana aici totul este perfect, aveti depozite in toata tara, aveti solutii pentru gestionarea activitatii de aprovizionare si pentru minimizarea stocurilor… ce mai trebuie?


Aveti nevoie de cat mai multe comenzi de vanzare si de cele mai bune instrumente pentru reducerea costurilor aferente procesului de vanzare, cresterea productivitatii agentilor de vanzari si a gradului de satisfactie a resellerilor.


Intreaga activitatea de vanzare se va desfasura in jurul resellerilor, deci veti avea nevoie sa gestionati informatii despre acestia. Dar agentii dumneavoastra de vanzari nu vor coresponda cu entitati juridice nepalpabile, ci cu oameni din cadrul acestor companii deci va trebui sa puteti defini persoane de contact in cadrul resellerilor. Tot aici vor putea sa-si gestioneze oportunitati de vanzare in cadrul carora vor raporta activitati desfasurate pentru a fructifica aceste proiecte (obtinerea de comenzi de vanzare).


Aplicatia va permite gestionarea eventualelor contracte de vanzare incheiate cu reselleri. Aceste contracte specifica anumite conditii standard de desfasurare a colaborarii si intreaga activitate economica rezultata in urma executiei prevederilor contractuale se regaseste in documente inregistrate in aplicatie.


In plus se ofera posibilitatea de gestionare unitara a termenilor contractuali: perioada de valabilitate, moneda, termene si conditii de plata, facturari, livrari.


Articolele pe care le comercializati vor fi structurate pe grupe de produse, linii de produse si producatori si li se vor putea atasa cate o imagine si un numar nelimitat de documente si caracteristici. Utilizand multiple liste de preturi si de discounturi si avand posibilitatea de a defini pachete de articole (articole configurate), gestionarea ofertelor promotionale nu mai este o problema.


Pentru a face cunoscute resellerilor ofertele promotionale, aplicatia KeySoft pune la dispozitia agentilor de vanzari un instrument pentru gestionarea activitatilor de tip direct e-mail. Acestia trebuie sa-si defineasca un model al mesajului pe care vor sa-l transmita, sa faca o selectie (pe baza unor campuri de selectie configurabile) a persoanelor de contact in atentia carora doresc sa se adreseze, si prin apasarea unui singur buton, aplicatia va genera mesaje personalizate si le va trimite.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite