Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Soluţii de business inovative la cea de-a patra ediţie a Internet & Mobile World

24 August 2015



Internet & Mobile World, eveniment „business to business” dedicat soluţiilor digitale, mobile și de software, ajuns la a patra ediţie, se mută anul acesta în Pavilionul Central al Romexpo și așteaptă peste 7.300 de participanţi business. IMWorld a înregistrat din 2012 și până în prezent o rată medie anuală de creștere de 31%.

La evenimentul care se va desfășura în perioada 7-8 octombrie 2015 vor fi prezente peste 130 de companii expozante, atât autohtone, cât și regionale, care vor aduce în atenţia publicului soluţii de business de ultimă generaţie, accentul fiind pus pe inovaţie. De asemenea, IMWorld 2015 se va bucura și de prezenţa a peste 120 de speakeri locali și internaţionali, pe scenele deja cunoscute din anii anteriori – „Main Stage”, „Business Software Stage”, „Digital & E-commerce Stage” - , plus o scenă nouă: „Developers Stage”.

„Noutăţile cu care vine IMWorld în acest an sunt secţiunea pentru start-up-uri și scena specială, pe care vor fi prezentate ultimele tendinţe în dezvoltarea de aplicaţii mobile şi de web. În condiţiile în care România este deja recunoscută la nivel mondial pentru specialiștii în IT pe care îi are, dar și pentru inventivitatea de care aceștia dau dovadă în materie de software, de aplicaţii mobile și online, vrem să le oferim cât mai multora dintre ei posibilitatea de a-și prezenta invenţiile și de a-și face cunoscute ideile. Totodată, participarea la IMWorld 2015 poate fi și o rampă de lansare pentru start-up-urile locale”, a declarat Alexandra Dabu, Project Managerul IMWorld 2015.



Astfel, din cele patru scene pe care companiile participante își vor prezenta noutăţile în materie de soluţii digitale, mobile și de software, Developers Stage va fi dedicată programatorilor din zona de front și back-end, dornici să interacţioneze cu ultimele tehnologii folosite în cele mai mari companii locale și internaţionale.

România – hub regional de tehnologie
Datorită combinaţiei ideale dintre infrastructura tehnologică existentă, care plasează ţara noastră pe primele locuri în regiune și creativitatea tinerilor care lansează pe bandă rulantă soluţii autohtone de succes, România atrage anual tot mai mulţi investitori străini în acest domeniu cheie.

„Începând cu ediţia din acest an, Universum, organizatorul IMWorld, va susţine și va dezvolta în cadrul evenimentului Conceptul „România – hub regional de tehnologie”, tocmai pentru că noi credem că ţara noastră, dintre toate ţările din Europa Centrală și de Est, are cele mai bune perspective pentru a aduce valoare adăugată, chiar la nivel mondial, domeniului de Internet & Mobile,” a adăugat Project Managerul IMWorld 2015.

Potrivit Universum, inovaţia, creativitatea și viziunea sunt conceptele care definesc cel mai bine noua generaţie de specialiști în soluţii digitale - produsul care tinde să devină cel mai de succes export al României în întreaga lume, iar IMWorld 2015 oferă acestei generaţii șansa de a se prezenta și de a veni în contact cu străinii interesaţi de creaţiile lor.

În acest sens, în cadrul expo-conferinţei, va exista și un spaţiu special amenajat, dedicat camerelor de comerţ străine, unde firmele și dezvoltatorii autohtoni vor putea intra în contact cu reprezentanţii investitorilor care tatonează piaţa românească, în căutarea unor oportunităţi de afaceri în tehnologie.

„În cadrul IMWorld 2015, vor exista cinci zone de networking și aceste două zone noi: Start-ups Area, pentru încurajarea iniţiativelor locale, și International Area, în condiţiile în care evenimentul capătă tot mai mult un aspect regional atât în privinţa expozanţilor, cât și în privinţa vizitatorilor. În acest an, expo-conferinţa va atrage tot mai mulţi participanţi din Europa Centrală și de Est, devenind un eveniment de referinţă în regiune în domeniul tehnologiei, contribuind astfel la imaginea unei Românii a inovaţiei”, a mai spus Alexandra Dabu.

La IMWorld 2015, companiile participante vor avea sesiuni de prezentare și demo-uri, în cadrul cărora își vor expune noile produse și soluţii tehnologice, iar la standurile care vor ocupa peste 6.000 de metri pătraţi din Pavilionul Central al Romexpo, cei interesaţi vor putea testa produsele propuse și vor putea interacţiona cu reprezentanţii companiilor. Până la începutul lunii august, 75% din spaţiul destinat companiilor expozante a fost deja contractat.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite