Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Technology >> Diverse >> Stiri si comunicate

Ericsson prezinta solutii TV si media de ultima generatie la IBC 2015

30 August 2015



Ericsson va dezvălui la IBC 2015 (10-15 septembrie 2-15) cel mai mare târg internațional dedicat industriei media, soluții TV și media de ultimă generație menite să asigure satisfacția consumatorilor prin livrarea de experiențe complete și personalizate, conținut captivant și servicii în continuă dezvoltare.

Mai mult decât atât, Ericsson își va consolida poziția de lider pe piața de procesare video definită prin software prin lansări de soluții inovatoare, prezentând și modul în care arhitecturile cloud sunt influențate pozitiv de numărul tot mai mare de servicii ale companiei dedicate industriei. De asemenea, Ericsson va demonstra beneficiile soluțiilor sale de integrare pentru companiile TV și media, portofoliu extins datorită achizițiilor unora dintre cele mai importante companii din industrie.

Ericsson va prezenta la IBC 2015:
• Soluții pentru conținut media din ce în ce mai interactiv, care vor maximiza valoarea programelor pentru deținătorii de drepturi TV și societățile de televiziune și care vor putea include grafică captivantă pentru sporturi, actualizări de portofoliu pentru titraj în timp real și asocierea de metadate.
• Portofoliul companiei de soluții dedicate procesării media care asigură flexibilitate, calitate și eficiență în gestionarea conținutului media și care furnizează soluții de codificare, transport și livrare a conținutului video. De asemenea, Ericsson va lansa soluții dedicate procesării avansate și virtualizării conținutului video.
• Servicii de media publishing, inclusiv gestionarea transmisiilor TV, și informații despre lansarea noilor canale Ultra HD, împreună cu toate funcționalitățile pentru procesele de business, autentificarea consumatorului, facturare și date importante de analiză despre spectatori pentru a livra servicii de TV Anyware și OTT (over-the-top)
• Soluții de transmisie video pentru arhivarea, optimizarea, stocarea, procesarea și optimizarea livrării de conținut video în rețelele fixe și mobile IP, dar și actualizări la produsele dedicate sistemelor DVR cloud și VOD (video la cerere).
• Capabilități media pentru a oferi experiențe cu adevărat personalizate pentru consumatori, inclusiv actualizări ale platformelor TV Ericsson.
• Observații importante din industria media, incluzând informații interesante din studiul Ericsson ConsumerLab despre industria de TV și media, viziunea companiei pentru 2020 și, pentru prima dată, sesiuni live de întrebări și răspunsuri cu experții Ericsson.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite