Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Industry Watch >> Financiar-Bancar >> Stiri si comunicate

Tranzacții de 18 milioane de euro prin platforma de e-commerce Teamshare in primul semestru

30 August 2015



Valoarea totală a tranzacțiilor realizate în primul semestru al anului prin aplicatiile de e-commerce bazate pe platforma integrată Teamshare a fost de 18 milioane de euro, în creștere cu 40% față de aceeași perioadă a anului trecut, când acestea erau la nivelul de 13 milioane de euro.

Cea mai mare sumă tranzacționată în primele șase luni prin Teamshare, platforma de e-commerce 100% românească dezvoltată de Entelion Software, a fost de circa 24.000 de lei (TVA inclus), printr-un site B2C, reprezentând o comandă de materiale de construcții și amenajări, lansată de o persoană fizică.

Fiind o platformă de e-commerce care se adresează în principal companiilor tip B2B, clienții din această categorie au generat aproximativ 75% din totalul valoric al tranzacțiilor în prima jumătate a anului, restul tranzacțiilor provenind de la clienții B2C.

Teamshare a atras 23 noi clienți în această perioadă, dintre care o treime sunt de profil B2C, restul fiind B2B, dar și cu componentă de B2C, activând în domenii diverse, de la piese și accesorii auto, parafarmaceutice și cosmetice, până la bunuri de larg consum.

La momentul actual, platforma Teamshare este integrată cu 16 aplicații ERP, dintre care trei au fost realizate în prima parte a anului: Microsoft Dynamics NAV, Transart Neomanager și B-ORG, WinMentor și WinMentor Enterprise, Asis ERP, Platphorma ERP, Soft Expert, Facturis, AttoSoft MyManager, Abstract Connection ERP, RVX Manager ERP, Unisoft Romania ACT DMS, Contab SQL, Divalto Franța, 1Solution Rusia.

Tot în prima jumătate a anului, Teamshare a implementat plata cu cardul de debit și rate prin MobilPay.ro, a realizat integrarea cu platforma cloud pentru newsletter Newsman.ro și cu platforma de remarketing Retargeting.biz, finalizând de asemenea implementarea unei interfețe prin care clienții pot să își listeze produsele, să preia comenzile și să trimită facturile în platforma eMAG Marketplace.

Tipurile de business-uri către care se adresează în principal o platformă integrată de e-commerce sunt companiile B2B care comercializează produse online, cu mulți parteneri și un volum ridicat de comenzi, cu operațiuni multiple, care au nevoie de optimizarea și sincronizarea tuturor acestor procese. O afacere B2B care folosește o astfel de platformă îți poate crește vânzările cu 15%-25% într-un interval de câteva luni, în timp ce costurile de procesare a comenzilor s-ar reduce cu aproximativ 30%.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite