Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Industry Watch >> Altele >> Stiri si comunicate

Studiu UPS: companiile high-tech isi mută productia mai aproape de consumator

02 Septembrie 2015




Companiile high-tech au reușit cu succes să pătrundă pe piețele emergente. Dintre respondenți, 66% dintre cei europeni au declarat că deja comercializează produse în China, 41% în India și 31% în Brazilia. Principalele piețe de desfacere pe care au de gând să le abordeze anul acesta sunt Brazilia, India și țările APAC (mai puțin China).

Deși pătrunderea pe noile piețe este destul de extinsă, continuă să apară noi obstacole în calea expansiunii economice. La nivel mondial birocrația este cel mai mare impediment, însă în Europa acesta este pe locul cinci în topul problemelor întâmpinate, după dificultatea de a pune bazele operațiunilor inițiale, provocările de natură culturală, menținerea pasului cu cele mai noi schimbări în legislație și determinarea piețelor noi care merită abordate. Cea mai mare preocupare normativă europeană este aceea a evidenței și trasabilității transfrontaliere, invocată de 44% dintre acești respondenți, față de 31% dintre respondenții din toate țările implicate în studiu.

Respondenți europeni: Printarea 3D utilă în procesul de design al produselor
Studiul CITC al UPS arată, de asemenea, o creștere a gradului de inserție a companiilor high-tech pe piețe emergente de adoptare a printului 3D pentru prototipuri și design-uri de produse noi .

66% dintre respondenți au declarat că au experiență directă în lucrul cu tehnologiile de print 3D, dintre care 28% sunt abia la început în înțelegerea tehnologiei.

Actualmente principalul uz este în procesul de design al produselor noi, principalul avantaj fiind scurtarea timpului de dezvoltare și producție. În Europa, 70% dintre respondenți folosesc printul 3D pentru a crea noi produse și 63% pentru a produce piese de schimb. La nivel global, doar 24% dintre respondenți au declarat că folosesc printul 3D în acest scop.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite