Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Industry Watch >> Servicii >> Stiri si comunicate

Depanero reduce cu 3 zile durata medie de reparație a produselor

06 Septembrie 2015



Depanero reduce la 7 zile durata medie de reparație a produselor, de la 10 zile și jumătate, cât era la începutul anului, oferind acum cea mai mică perioadă de service din România.
Extinderea echipei și investițiile continue în programe de specializare și dezvoltare a angajaților sunt printre principalele motive care au dus la diminuarea acestei perioade pentru Depanero. Timpul în care un produs iese din service-ul Depanero este acum la jumătate față de prevederile legale în vigoare, potrivit cărora, o firmă de service are la dispoziție 15 zile calendaristice pentru a repara un produs.

„Ne-am propus ca în următoarele două luni să reducem și mai mult durata de reparare a produselor, astfel încât în octombrie să ajungem ca, în medie, după 6 zile de la recepția produsului în service să anunțăm clientul că i l-am reparat”, spune Adrian Antohi, director general Depanero.

Reducerea duratei medii de reparație este cu atât mai importantă cu cât, în prezent volumul lunar de muncă al tehnicienilor Depanero este de aproximativ 30.000 de produse.

Scăderea duratei medii de reparație a fost influențată și de creșterea constantă a numărului angajaților și a investițiilor permanente în dezvoltarea acestora. Astfel, de la începutul anului și până în prezent, numărul angajaților Depanero a crescut cu aproape 50, ajungând la 285.

La începutul anului, Depanero a realizat un studiu pentru a afla care sunt argumentele de care țin cont românii atunci când aleg firma de service. Una dintre concluzii este că pentru 85% dintre cei 1.000 de respondenți din mediul urban este foarte important ca produsele lor să fie reparate cât mai repede.



Tags: service, Depanero

Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite