Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Enterprise Applications >> Comunicatii >> Stiri si comunicate

Orange evolueaza in pas cu lumea digitala

23 Septembrie 2015



Brandul Orange evoluează, pentru a răspunde noii sale strategii la nivel de Grup, Essentials 2020, și promisiunii pe care o face clienților: de a fi întotdeauna aproape pentru a-i conecta cu ce e esenţial în viaţa lor.

Brandul Orange vine cu o nouă promisiune - aceea de a-i conecta pe clienți la ceea ce contează pentru ei - în acord cu realitatea lumii digitale actuale. Rolul ei este să ghideze toate acțiunile companiei și să inspire cultura internă, de a asculta nevoile clienților pentru a le oferi cel mai bun răspuns.

Noua poziţionare a brandului este centrată în jurul a 9 teme ce corespund nevoilor esenţiale ale clienților, cărora Orange le răspunde prin produsele și serviciile oferite: Familie, Acasă, În mişcare, Distracţie, Beneficii, Stare de bine, Tarif, Tehnologie, Afaceri.

În comunicarea externă, promisiunea este exprimată printr-o nouă semnătură a brandului, „It’s all about what matters to you”, şi o nouă identitate vizuală, care explică într-un mod simplu şi prietenos felul în care serviciile Orange le pot face viaţa mai uşoară clienţilor.

Clienții Orange au dispoziție o gamă simplificată de abonamente de voce și internet. Acestea înlocuiesc abonamentele Cangur, Panteră şi Colibri, pentru a răspunde mai bine nevoilor actuale de comunicare ale clienţilor care tind să folosească mai multe servicii şi să fie mereu conectaţi:

* Abonamentele de bază Orange Me, dedicate serviciilor de voce, și Orange Net, pentru internet, care şi includ mai multe resurse ca niciodată, precum și smartphone-uri sau tablete la 0 euro
* Pachetele Orange Share şi Orange Family, care vin cu beneficii la nivel individual sau la nivel de familie pentru cei care folosesc mai multe servicii:
* Abonamentele Orange Share, pentru cei care folosesc atât un telefon, cât şi o tabletă, cu beneficii în plus și trafic de internet ce poate fi folosit în comun pe cele două dispozitive
* Orange Family, adresate familiilor cu nevoi diferite de comunicare, ce-şi pot configura pachetele potrivite pentru a beneficia de apeluri nelimitate, trafic dublu de internet pe mobil sau reduceri în familie
* Orange Pro, abonamente individuale dedicate micilor întreprinzători, cu abundenţă de resurse, ce răspund nevoii de optimizare și dezvoltare a afacerilor. În plus, companiile mici şi mijlocii ce aleg abonamentele Orange Pro beneficiază
de ofertele Orange Share şi Orange Family

Pentru a avea acces mai uşor la cele mai performante smartphone-uri şi tablete, abonaţii Orange cu vechime mai mare de un an vor putea cumpăra astfel de dispozitive şi în rate, cu plata direct pe factura Orange.

Pentru a se putea baza pe o conectivitate neîntreruptă, la achiziţionarea oricărui smartphone 4G ei vor primi cadou o baterie externă Power Up, pe care, atunci când se descarcă, o vor putea înlocui oricând cu o baterie plină la orice magazin Orange.


În premieră în România și în Grupul Orange, clienții Orange România vor putea folosi serviciul apel 4G, bucurându-se astfel de o conexiune instantanee la apelare, de aproximativ 5 ori mai rapidă decât până acum, de o claritate excelentă a sunetului prin HD Voice, precum și de posibilitatea de a folosi în același timp servicii de voce și internet la performanțe 4G. Serviciul apel 4G de la Orange a fost dezvoltat în parteneriat cu Samsung.ş

Totodată, în curând Orange va oferi serviciul de apel prin rețelele Wi-Fi, optimizând astfel folosirea rețelei sale și extinzând acoperirea pentru serviciile de voce în locuri greu accesibile.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite