Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Industry Watch >> Altele >> Stiri si comunicate

97% dintre utilizatori sunt multumiti de internetul 4G de la Orange

23 Septembrie 2015



Orange a desfăşurat vara aceasta un studiu cu ajutorul consumatorilor, pentru a vedea percepția lor despre rețeaua 4G, precum și care sunt criteriile folosite de aceștia atunci când evaluează calitatea
internetului mobil 4G. Rezultatul a arătat ca 97% dintre utilizatorii Orange 4G sunt mulțumiți de experiența 4G avută.

Cercetarea a fost desfășurată în perioada iunie - septembrie 2015, cu ajutorul agenției Millward Brown, agenție de cercetare de top la nivel global, specializată în studii asupra eficacității comunicării, canalelor media și asupra valorii mărcilor.

Iată câteva dintre rezultatele studiului:

* Internetul mobil este serviciu de referință pentru utilizatorii de telefonie mobilă din mediul urban, pentru care a devenit o necesitate a vieții de zi cu zi
* “Accesarea informațiilor în timp real” este motivul principal pentru utilizarea de zi cu zi a internetui mobil
* Problemele repetate de calitate la utilizarea internetui mobil (întreruperea conexiunii sau lipsa totală a serviciului) pot duce la schimbarea operatorului
* Când vine vorba de evaluarea calității unei rețele, experiența personală este cea mai importantă: „Pe mine mă interesează cum merge respectiva rețea. Că are certificate, ok, e un plus. Dar nu mă încălzește certificarea dacă atunci când am nevoie de semnal, nu îl am.” (utilizator de servicii de internet mobil)

În contextul în care experiența reală contează cel mai mult pentru clienți, Orange a dezvoltat în această vară aplicația 4G Fun Kit. Aplicația a permis oricărui utilizator de servicii 4G să experimenteze internetul de mare viteză prin intermediul filmelor, melodiilor sau audiobook-urilor disponibile gratuit, precum și al selfie-urilor ce puteau fi încărcate. În același timp, utilizatorii au avut ocazia să testeze rețeaua Orange 4G și să-și exprime opinia cu privire la experiența avută.

În urma analizării celor peste 11.000 de evaluări primite, rezultatele arată că 97% dintre clienții Orange 4G sunt mulțumiți de experiența avută la folosirea internetului mobil.

La acest studiu au participat 5.085 de utilizatori Orange 4G. Eșantionul este reprezentativ la nivel național pentru totalitatea clienților Orange 4G, marja de eroare fiind de +/-2%. Datele au fost prelucrate și analizate de către Millward Brown România.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite