Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Industry Watch >> IT&C >> Stiri si comunicate

Grupul Renault a investit peste 20 de milioane de euro in infrastructura informatica din Romania

23 Septembrie 2015



Infrastructura informatică a Grupului Renault România oferă, în prezent, suport integrat pentru toate operațiunile industriale, logistice și comerciale. Aceasta este gestionată de Direcţia Sisteme Informaţionale Renault România (DSIRO) care, în ultimii 15 ani, s-a transformat dintr-un simplu departament de asistență și suport pentru activitățile IT într-un adevărat partener de business pentru principalele activităţi ale Grupului Renault în România (design, inginerie, fabricaţie vehicule şi mecanică, comercializare şi finanţare).

„Viața unei mașini începe, cel puțin din punct de vedere informatic, în momentul comenzii. Atunci când un dealer autorizat plasează o comandă de mașină nouă în aplicația informatică, sistemele de fabricație și logistică sunt interogate în timp real, astfel încât, în câteva fracțiuni de secundă, sistemul IT decide uzina producătoare, calculează necesarul de piese și când vor fi livrate, dar și termenul și traseul logistic de livrare, fie că vorbim de camion, tren sau vapor. Toate etapele acestui proces se traduc prin milioane de tranzacţii zilnice în şi între sistemele informatice. Pe lângă România gestionăm informatic 47 de țări din America Latină, Africa, Europa și Orientul Mijlociu și tratăm anual peste 2.000 de cereri de suport, instruire și parametrare a interfețelor între sistemele constructorului și cele ale importatorului”, a declarat Cornel Tașcu, directorul executiv al DSIRO si managerul echipei de sisteme informaționale a Renault din Turcia.

Direcția Sisteme Informaţionale Renault România controlează nu mai puțin de 500 de aplicaţii şi sisteme informatice. Este vorba despre aplicațiile din etapele de design și de concepţie 3D a vehiculelor, dar și de sistemele dedicate ingineriei şi dezvoltării unui vehicul sau de cele destinate planificării şi gestionării fluxurilor logistice şi de fabricaţie a componentelor mecanică şi vehicul.

De asemenea, mai sunt aplicații extrem de importante pentru gestiunea calităţii şi susţinerea activităților de marketing, comercializare vehicule şi piese de schimb în România sau la export, precum și de suport specializat al departamentelor administrative.
Instrumentele și aplicațiile pe care Grupul Renault le folosește în România sunt aceleași cu cele ale Grupului și ale Alianței Renault-Nissan la nivel mondial.
„Investim permanent pentru a ține pasul cu schimbările de pe piață și cu noile tehnologii, atât din punct de vedere hard, cât și soft. Colegii noștri trebuie să beneficieze de cele mai bune instrumente pentru a crea, proiecta, fabrica și vinde mașini. Astfel, am ajuns în prezent la un nivel anual de 1,5 milioane de euro investiții în sistemele informaționale din România”, a mai adăugat Cornel Tașcu.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite