Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Industry Watch >> Educatie >> Stiri si comunicate

Samsung a lansat manualele digitale interactive

24 Septembrie 2015



Samsung Electronics România a lansat noile manuale digitale interactive pentru clasele I si a II-a, disponibile pe generațiile de Smart TV-uri din 2014 și 2015, precum și pe tablete. Manualele digitale de limba și literatura română, matematică și limba engleză sunt dezvoltate împreună cu Ascendia Design, sunt acreditate de Ministerul Educației și Cercetării și vor fi disponibile gratuit începând cu luna octombrie în Smart Hub și în Galaxy Apps. Conținutul manualelor digitale a fost realizat de editura Ascendia Design și Editura Edu.

Televizoarele inteligente le permit utilizatorilor să se conecteze la internet și să acceseze de asemenea o serie de aplicații cu conținut multimedia – muzică, filme, jocuri, portaluri de știri sau conținut educațional. În prezent, sunt disponibile peste 30 de aplicații locale pe televizoarele Samsung Smart TV, tocmai pentru ca utilizatorii să își poată alege conținutul în funcție de stilul lor de viață. Samsung este lider pe piața de Smart TV din România, cu o ponderea a vânzărilor de Smart TV-uri din totalul vânzărilor de televizoare de 60%, peste media pieței, de 50%.

Samsung a început programul educațional pe care îl desfășoară în România în urmă cu 4 ani, cu o caravană educațională de mentorat, Trends of Tomorrow, care a atins peste 20.000 de adolescenți, continuând în ultimii ani cu inaugurarea a patru clase digitale „Smart Classroom” și a două spații „Innovation Lab” dedicate studenților. Pe lângă dotarea școlilor, liceelor și universităților cu echipament tehnologic de ultimă generație, Samsung s-a concentrat, în egală măsură, și pe construirea conținutului care să le însoțească, cum ar fi software-ul educațional și cursurile de tehnologie. În acest fel, Samsung si-a propus să ofere o soluție completă și să sprijine atât elevii și studenții, cât și profesorii, pentru ca tehnologia să devină o parte integrantă a interacțiunii școlare.

Studiile efectuate la nivel european arată că simpla introducere a tehnologiei în sălile de clasă nu este suficientă, iar inovarea în acest domeniu trebuie susținută, pe lângă accesul la conținutul digital și la infrastructura IT&C, și de un nivel adecvat de competențe digitale.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite