Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Industry Watch >> Financiar-Bancar >> Stiri si comunicate

Visa Europe si tineri designeri au creat dispozitive wearable pentru platile din anul 2020

28 Septembrie 2015



Visa Europe a dezvoltat impreuna cu Central Saint Martins din Londra, una dintre cele mai mari universitati de arta si design din lume, un proiect in cadrul caruia tineri designeri au fost provocati sa-si imagineze cum vor arata in anul 2020 dispozitivele wearable prin care se pot face plati contactless.

Trei concepte de design au fost prezentate la finalul proiectului in cadrul Visa Europe Technology Partner Forum, care a avut loc saptamana aceasta la Londra. Acest parteneriat este cel mai recent exemplu privind modul in care inovatia sustine schimbarea rapida a industriei platilor.

„Estimam ca tehnologia contactless va deveni o caracteristica comuna pentru majoritatea dispozitivelor wearable pana in 2020; de fapt, nu exista niciun motiv pentru care functia de plata a dispozitivelor wearable nu va deveni la fel de banala precum functia de alarma a ceasurilor digitale”, a declarat Nick Mackie, director divizia contactless in cadrul Visa Europe.
Toate terminalele POS din Europa vor accepta plati contactless pana la finalul anului 2019, potrivit estimarilor Visa Europe, in conditiile in care consumatorii europeni au asteptari tot mai mari privind utilizarea noilor tehnologii de plata.
In Europa exista peste 2,9 milioane de terminale contactless si 143 de milioane de carduri Visa contactless, potrivit datelor Visa Europe de la finalul lunii iunie 2015. In perioada iunie 2014 - iunie 2015, posesorii de carduri Visa au realizat de 2,2 ori mai multe plati contactless in medie pe luna, respectiv 176 milioane de tranzactii lunar.

Conceptele de design prezentate au scopul de a inspira idei si dezbateri privind viitorul platilor cu dispozitive wearable si nu sunt destinate comercializarii:

„Maruntisul”
„Maruntisul” este conceput pentru perioada de tranzitie de la numerar la platile digitale si ajuta consumatorii sa realizeze plati digitale de valoare mai mica. Scopul este sa faciliteze trecerea de la monede prin faptul ca le permite utilizatorilor sa „stranga” maruntisul pe un dispozitiv wearable, iar in acelasi timp sa recreeze senzatia cu care sunt obisnuiti cand folosesc cash-ul. Un ecran electronic arata fondurile disponibile din contul utilizatorului si poate fi personalizat pentru diverse utilizari - spre exemplu, un design conceput pentru tinerii care vor sa economiseasca bani de buzunar.

Puteti vedea in urmatorul video cum functioneaza acest concept de design: https://www.youtube.com/watch?v=SuuF0EcI_WU&feature=youtu.be

„Organizatorul de buget”
„Organizatorul de buget” este un dispozitiv wearable de plata amplasat pe incheietura, care ajuta utilizatorul sa-si organizeze si sa-si administreze cheltuielile realizate la POS, prin simpla miscare a mainii. Prin realizarea a trei miscari intuitive si simple ale mainii, utilizatorul poate clasifica platile in trei categorii (pentru serviciu, pentru casa sau cheltuieli personale), care vor fi evidentiate prin culori diferite in contul de internet banking.

Puteti vedea in urmatorul video cum functioneaza acest concept de design: https://www.youtube.com/watch?v=It3b3fDjVf4&feature=youtu.be


„Firul”
“Firul” este o brosa care conecteaza realitatea cu lumea virtuala printr-o aplicatie functionala prin Bluetooth, transformand fanii anonimi ai modei in ambasadori usor de identificat ai marcii. Brosa a fost conceputa sa fie lansata impreuna cu anumite marci sau magazine, iar designul acesteia poate fi adaptat. Un scaner al vaselor de sange de pe deget ofera siguranta cumparaturilor prin intermediul unui sistem de autentificare biometica, de dimensiuni reduse.
In afara magazinelor, consumatorii care poarta brosa se pot recunoaste unii pe ceilalti prin intermediul camerei telefonului mobil, pot sa vada ce cumparaturi realizeaza si sa dea calificative unii altora. Cele mai bune calificative date unei anumite piese vestimentare sunt transformate in avantaje - discounturi, bilete VIP, vizionari private - oferite de marca respectiva detinatorului brosei. Practic, aceasta este o abordare inovatoare a cardurilor sau a sistemelor traditionale de fidelitate acordate de o anumita marca.

Puteti vedea in urmatorul video cum functioneaza acest concept de design: https://www.youtube.com/watch?v=c0ollpj2rEU&feature=youtu.be



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite