Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Industry Watch >> IT&C >> Stiri si comunicate

Schneider Electric lanseaza noua strategie de brand, Life Is On

01 Octombrie 2015



Schneider Electric a lansat la nivel global o nouă strategie de brand, într-un moment de tranziție al industriei mondiale, în care economia și societatea sunt transformate de fenomene precum urbanizarea, digitizarea și industrializarea. Această nouă strategie, Life Is On, este stimulată de Internetul Lucrurilor (Internet of Things – IoT), noua abordare a companiei, care are la bază Inteligența Operațională. Abordarea va influența semnificativ modul în care oamenii și organizațiile consumă energia, automatizează procesele industriale și optimizează deciziile de business, îmbunătățindu-le, în același timp, stilul de viață.

„Având la bază strategia Life is On, construim tehnologii de management al energiei și automatizări disponibile oriunde şi oricând, pentru oricine doreşte să îşi îmbunătăţească viaţa. Credem că accesul la energie este un drept fundamental al oricărui om de pe această planetă, astfel că dezvoltăm soluții care fac energia sigură, fiabilă, eficientă, sustenabilă și conectată”, a declarat Jean-Pascal Tricoire, Președinte și CEO al Schneider Electric.

Pentru a susține mai departe această viziune asupra Internetului Lucrurilor – bazată pe Inteligența Operațională, Schneider Electric a fost aleasă în comitetul de conducere al Consorțiului Internetului Industrial (CII). Compania va avea un rol central, alături de alți lideri precum AT&T, Cisco, General Electric, IBM și Intel, în dezvoltarea direcțiilor industriei, precum și a cadrelor de referință pentru a accelera adoptarea tehnologiilor IoT în întreaga lume. Piața generată de IoT este estimată să crească până la 10 trilioane de dolari până în 2025, potrivit companiei McKinsey, datorită abilității IoT de a permite colaborări la nivel înalt, de a schimba procesul de fabricare a bunurilor și de a influența modul în care ne desfăşurăm activitatea.
John Tucillo, Vicepreședinte Senior, Industrie și Relații Guvernamentale, va reprezenta Schneider Electric în comitetul CII.

De asemenea, Schneider Electric a început o colaborare cu Universitatea de Științe și Tehnologie din Hong Kong și Institutul de Tehnologie din Massachusetts (HKUST-MIT), într-un consorțiu dedicat cercetării și adoptării soluțiilor IoT.
Tehnologiile IoT sunt fundamentale pentru segmente de piață adresate de Schneider Electric precum apă, petrol și gaze, centre de date, minerit, utilități, sănătate, alimente și băuturi și orașe inteligente, maximizând eficiența și sustenabilitatea pentru clienți. Prin parteneriate precum cel cu CII sau HKUST-MIT, Schneider Electric se concentrează pe dezvoltarea de noi tehnologii și servicii care vor permite clienților să beneficieze de noile provocări apărute.
Alte elemente cheie ale strategiei de brand Life Is On includ livrarea de noi soluții și servicii ce mențin angajamentul Schneider Electric pentru conectivitate, sustenabilitate, eficiență, fiabilitate și siguranță.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite