Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Industry Watch >> IT&C >> Stiri si comunicate

Beia Consult participa la IMWorld 2015

07 Octombrie 2015



Beia Consult va participa cu standul B08 la Internet and Mobile World 2015, care se va desfășura în zilele de 7-8 Octombrie 2015 la ROMEXPO, București. IMWorld 2015 este un eveniment “business to business” important în România, dedicat mediului digital, mobil și soluțiilor software. Evenimentul va aduce împreună 120 de speakeri, 110 companii și peste 1590 de soluții IT și digitale.
Utilizați codul BE3749MLE în procesul de înregistrare pentru a obține un discount de 100%.

Compania a anunțat, de asemenea, noutăți de la parteneri:

OTT Hydromet și Adcon Telemetry au dezvoltat în premieră un nou sistem care, pe lângă capacitatea de a măsura nivelul unui râu, poate determina și viteza de curgere a apei și calcula debitul. În acest scop au fost montați într-o cutie compactă doi senzori de tip radar: un senzor orientat în jos pe verticală pentru a măsura nivelul, iar celălalt este orientat în față pe direcția de curgere a apei, pentru a măsura viteza. Secțiunea transversală a râului fiind astfel programată în senzor, acesta poate calcula ulterior debitul râului.

Crown Commercial Services a confirmat că Unify, o companie de top în domeniul software și servicii de telecomunicații, a fost premiată cu cinci stele pentru noul framework dezvoltat, Public Services Network (Rețea Publică de Servicii) rebranduită Network Services RM1045. Frameworkul Network Services, a cărui valoare estimată în acțiuni se ridică până la 1,5 miliarde de lire pentru următorii 5 ani, a fost dezvoltat pentru a substitui frameworkurile PSN Connectivity și PSN Services.

Aspect Software, companie premiată și lider pe piața furnizării de servicii cloud, care oferă soluții integrate de relaționare cu clienții, optimizarea forței de muncă și solulții back-office, a anunțat îmbunătățiri semnificative în experiența client-agent prin Zipwire, soluția 100% cloud oferită de companie. Noile îmbunătățiri vor spori posibilitatea clienților de a se angaja în comunicarea pe o varietate de canale, iar funcționalitățile adiționale oferite pentru serviciul Agent Desktop îmbunătățesc semnificativ interacțiunea cu agenții, ajutându-i să crească eficiența, productivitatea și performanța.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite