Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Enterprise Applications >> CRM >> Stiri si comunicate

Campania de testare MiniCRM atrage 250 de companii

27 Octombrie 2015



Gestiunea relaţiilor cu clienţii rămâne un subiect de actualitate pentru piaţa locală, cca 250 de companii evaluând soluţia MiniCRM, în cadrul IM World 2015. În 90% din cazuri, persoanele care au dorit să testeze soluţia ştiau ce este și ce oferă un sistem CRM, chiar dacă nu utilizau în cadrul companiei un astfel de instrument. Peste 60% din interacţiuni au avut ca subiect funcţionalităţile specifice activităţilor de vânzări, iar în 45% din cazuri, prima întrebare a avut în vedere rapoartele și analizele pe care un manager le poate obţine cu MiniCRM. Doar 25% dintre interlocutori au pus accent pe modul de licenţiere și pe abonamentele disponibile. Aceasta arată că, cel puţin la nivelul regiunii București, piaţa pune un accent mai mare pe valoare clienţilor şi înţelege beneficiile utilizării unui CRM raportate la costul soluției. Deasemenea, un număr mare de companii IT au fost interesate de distribuirea MiniCRM, către propria baza de clienţi.
MiniCRM, cu sediul în Ungaria, este la prima participare la un târg IT de anvergura la Bucureşti, după lansarea oficială a soluției în aprilie 2015. Compania este activă pe mai multe piețe din regiune (Ungaria, Croația, Cehia și Slovacia), iar pentru 2015, în România ca obiectiv câștigarea unei cote de piață relevante, cu cel puţin 30 de clienți și câteva sute de utilizatori. Pe baza rezultatelor bune din ultimele luni, managementul MiniCRM a decis creșterea investiţiile în serviciile de vânzări şi suport, şi analizează oportunitatea deschiderii unui birou local la Bucureşti sau Cluj.

Am fost surprins de interesul mare pentru gestiunea relaţiilor cu clienţii arătat de companiile participante la eveniment. Majoritatea au dorit să afle cum un sistem CRM îi ajută să fie mai eficienţi şi sa vândă mai mult, ceea ce m-a convins de oportunităţile de afaceri pe care le avem în România. Deasemenea, am avut mai multe întâlniri cu furnizori de soluţii IT care vor să aibă un sistem CRM eficient şi accesibil în portofoliu şi cred că vom putea anunţa în viitorul apropiat şi primele parteneriate. Evident, în aceste condiții, analizăm posibilitatea deschiderii unei reprezentanțe locale.afirmă Norbert Lesko, Director General MiniCRM.

MiniCRM este o soluție în limba romană, disponibilă prin abonament lunar și oferă funcţionalităţi care acoperă toate aspectele relațiilor cu clienţii: vânzări, marketing, suport și facturare. Soluția poate fi contractată online și utilizată imediat, nu necesită servicii complexe de instalare şi configurare şi poate fi accesată de pe orice dispozitiv. Importul datelor este facil, iar soluția permite integrarea cu instrumente populare precum: Gmail for Work, Google Calendar, Google Spreadsheets, iOS Calendar, Android Calendar, CardDAV contact sync, Office 365 etc. În 2014, Deutsche Telekom a recunoscut calitatea MiniCRM prin acordarea premiilor „Cea mai bună Aplicație Internațională de Afaceri - Best Internaţional Business App” și „Cea mai bună Aplicație de Afaceri din Ungaria - Best Business App în Hungary” în cadrul concursului internațional Business Wall of Fame. Soluția este disponibilă pentru utilizarea gratuită timp de 30 de zile, pentru aceasta vizitați site-ul: www.minicrm.ro.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite