Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Industry Watch >> Altele >> Stiri si comunicate

Conform unui studiu Kaspersky Lab, companiile isi pierd increderea in furnizori

10 Noiembrie 2015



Potrivit unui studiu realizat de Kaspersky Lab si B2B International, companiile incep sa isi piarda increderea in furnizorii terti, din cauza numarului tot mai mare de incidente de securitate IT la care i-au expus acesti parteneri. Conform studiului, costul mediu al unui astfel de incident pentru companii depaseste 3 milioane de dolari.
Rezultatele studiului au aratat ca peste o treime din companii nu au incredere in furnizorii lor, procentul pentru anul 2015 ajungand la 37% - cu patru puncte procentuale mai mult decat in anul precedent (33%). Aceasta tendinta este valabila atat pentru intreprinderile mici si mijlocii, cat si pentru marile companii. Motivul principal este faptul ca acestia au cauzat 18% din incidentele cibernetice din 2015.

Incidentele care implica furnizori terti nu sunt mai putin periculoase pentru intreprinderi decat atacurile directe asupra infrastructurii unei companii. In ambele cazuri, costul atenuarii consecintelor poate fi la fel de ridicat: incidentele cibernetice care implica furnizori costa intreprinderile mici si mijlocii, in medie, 67.000 de dolari, in timp ce pentru marile corporatii cifrele ajung la 3.270.000 de dolari.
„Pentru a evita prejudiciile si pentru a asigura o comunicare sigura cu furnizorii, este necesara o abordare la nivel macro, multi-stratificata. In primul rand, este nevoie de delimitarea drepturilor de acces la diferite zone ale retelei companiei pentru diferitii angajati. Acest lucru va ajuta, in caz de nevoie, la limitarea accesului unui furnizor la resursele companiei. Informati-va cu privire la detaliile sistemului de securitate IT al furnizorului si implementati norme de interactiune care se bazeaza nu numai pe eficienta si flexibilitate, dar si pe securitate”, avertizeaza Konstantin Voronkov, Head of Endpoint Product Management in cadrul Kaspersky Lab.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite