Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Noutățile Cisco din portfoliul Datanet Systems de comunicații unificate și sisteme contact center

29 Ianuarie 2016



Creșterea rapidă a nivelului de mobilitate al angajaților, precum și nevoia îmbunătățirii continue a interacțiunii dintre companii și clienți obligă piața soluțiilor de comunicații unificate să evolueze constant. Cornel Chirculete, Solution Architect Datanet Systems, ne-a prezentat principalele noutăți aduse de Cisco, liderul mondial al pieței Unified Communications, disponibile în prezent în oferta Datanet.


Cornel Chirculete, Solution Architect Datanet Systems

Suita Cisco de produse de comunicații unificate și contact center a evoluat semnificativ în ultima perioadă, îmbunătățirile aduse fiind prezente deja în portofoliul Datanet Systems, ne-a precizat Cornel Chirculete, Solution Architect Unified Communications & Contact Center, Datanet Systems.

„De exemplu, pe zona de Communications Manager, platforma arhitecturii Cisco de colaborare, a fost lansată o nouă versiune a aplicației Jabber, care vine cu optimizări la nivel de interfață și în modul în care pot fi gestionate și sincronizate contactele. De asemenea, a fost simplificată procedura de inițiere a apelurilor audio-video direct din chat și a fost introdusă opțiunea vizualizării rapide a istoricului interacțiunilor. Sunt optimizări punctuale, care îmbunătățesc experiența utilizatorilor finali și cresc eficiența acestora. Este o abordare ilustrată și de noua funcționalitate Conference Now, care e, de fapt, o soluție de management de audio-conferințe ce permite utilizatorilor finali, fără competențe în domeniu, să inițieze și gestioneze, centralizat și securizat, conferințe cu zeci de participanți. Funcționalitatea este livrată gratuit cu noua versiune Cisco Communications Manager și înlocuiește cu succes soluțiile dedicate", explică specialistul Datanet.

Randament crescut în Contact Center
Principala noutate adusă de Cisco în cadrul soluției Unified Contact Center Express este noua interfață Finesse, optimizată pentru campanii outbound și inbound și concepută astfel încât eficientizeze activitatea agenților, generând creșteri de randament la nivelul întregului centru de contact.

„Elementul de noutate adus de Finesse, care este livrată ca o aplicație web unică, este acela că e gândită ca o librărie de «gadgeturi». Gadgeturile sunt, de fapt, integrări - cu sisteme din Contact Center, dar și cu aplicații terțe - realizate pentru a furniza date din diferite surse. Avantajul imediat este că interfața poate fi personalizată fără nicio limitare, astfel încât să răspundă exact nevoilor fiecărei categorii de agenți, în funcție de cerințele clienților finali. Practic, gadgeturile furnizează automat informațiile relevante de care au nevoie agenții, fără că aceștia să mai deschidă alte aplicații. Mai mult, Finesse unifică într-o singură interfață apelurile audio, e-mail-urile și interacțiunile pe chat, ceea ce crește eficiența agentului și permite realizarea de economii, eliminând necesitatea aplicațiilor dedicate. În plus, Finesse deservește și supervizorii, înlocuind eficient soluțiile specifice", explică Cornel Chirculete.

Un alt serviciu lansat pe zona de Contact Center este Cisco Context Service, care oferă clienților posibilitatea stocării, gratuite, a informațiilor despre interacțiunile dintre agenți și clienții finali. „Clienții Cisco de Contact Center pot stoca automat în Cloud un istoric complet al interacțiunilor cu clienții finali, indiferent pe ce canal se produc acestea. Astfel, odată identificat un client, agentul poate vizualiza rapid toate solicitările acestuia, fără a mai interoga o aplicație de tip CRM", detaliază specialistul Datanet.

O noutate cu utilitate extinsă este și aplicația Jabber Guest, prin care un client poate contacta prin apel video Contact Center-ul direct dintr-un portal web. Cu ajutorul aplicației, care poate fi accesată din browser și de pe echipamente mobile, vizitatorii unui site pot iniția, printr-un singur click, un apel audio-video către un agent.

Posibilități de dezvoltare extinse
Beneficiind de competențe extinse pe zona tehnologiilor Cisco, Datanet Systems poate dezvolta noile funcționalități Cisco prin integrarea cu soluțiile companiilor partenere (2Ring, Verint, Nuance Communications, LumenVox, Zoom International, MIND). Astfel, pot fi integrate sisteme de notificare automată, aplicații Text-to-Speech, Automatic Speech Recognition, Workforce Management etc.

Soluțiile complete livrate de Datanet Systems se integrează rapid cu infrastructurile eterogene din prezent, permițând valorificarea investițiilor existente, și asigură generarea unor câștiguri de performanță reale, probate în implementările realizate în peste un deceniu de activitate în acest domeniu.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite