Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Oferta tripla dedicata IMM-urilor de la IBM

24 Iunie 2006



IBM Romania a anuntat recent lansarea a trei noi oferte Express Advantage, dedicate intreprinderilor mici si mijlocii, menite a facilita gestionarea eficienta a securitatii la nivelul organizatiilor. Seria Express Advantage permite clientilor sa beneficieze de tehnologia si expertiza in afaceri ale IBM in ceea ce priveste furnizarea unei solutii personalizate, la preturi adaptate posibilitatilor reale de pe piata romaneasca a IMM-urilor.


Initiativa IBM Express Advantage, demarata la IBM PartnerWorld in martie anul acesta, are la baza rezultatele studiului mondial IBM Global SMB Innovation, care a evidentiat faptul ca securitatea la nivelul intregii companii, integrarea proceselor, accesul la posibilitati de finantare, continuitatea afacerii si solutiile de recuperare a datelor reprezinta principalele provocari de afaceri cu care se confrunta piata IMM-urilor, pe plan international. „Din discutiile purtate cu partenerii nostri din sectorul IMM, a reiesit ca solutiile de infrastructura sigure, integrate si eficiente din punct de vedere al costurilor reprezinta elementele cheie in sprijinirea si dezvoltarea inovatiei, conferind totodata avantaje competitive deosebit de importante“, a subliniat dl. Mihai Nastasescu, SMB Accounts Manager, IBM Romania.


Noile oferte Express Advantage includ:


- IBM Tivoli Directory Express, care ajuta la mentinerea securitatii si acuratetii datelor de identificare la nivelul tuturor aplicatiilor


- IBM Express Desktop Management Services, o suita de servicii complet integrate, proiectate pentru a imbunatatii securitatea si disponabilitatea mediilor IT ale clientilor, eficientizand productivitatea


- IBM Grid and Grow Express, un pachet complet care include produse hardware, software si servicii care permit clientilor sa beneficieze din plin de tehnologia grid.


Initiativa IBM PartnerWorld se deruleaza in paralel cu „Built on IBM Express“, o alta initiativa lansata in aprilie 2005, al carei scop este de a implica in strategia IBM Express pentru IMM-uri acei parteneri de afaceri care au dezvoltat solutii bazate pe oferta IBM Express.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite