Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Prin noua infrastructura IT, implementata cu sprijinul Casei de solutii CRESCENDO, Libra Bank ofera clientilor un plus de rapiditate si flexibilitate

24 Iunie 2006



Din mai 2003 Libra Bank este membra a fondului american de investitii New Century Holdings. Actionarii directi ai bancii sunt companii romanesti care, la randul lor, sunt integral controlate de NCH Broadhurst. In perioada imediat urmatoare preluarii de catre companiile membre NCH, Libra Bank a intrat intr-un proces de restructurare profunda: si-a stabilit o noua strategie, a schimbat procesele si operatiunile, a creat noi produse. Imaginea sucursalelor a fost schimbata, fiind creata o atmosfera deschisa si prietenoasa, care comunica transparenta si apropierea bancii fata de clienti. Preluarea Libra Bank de catre companiile membre ale grupului NCH a insemnat de asemenea, relansarea intregii activitati a bancii. Incepand cu aceasta perioada, Libra Bank a intrat intr-un proces de crestere constanta si solida.
Axel_Hummel
Astfel in anul 2005, Libra Bank a inregistrat una dintre cele mai inalte rate de crestere de pe piata bancara romaneasca. Factorii care stau la baza succesului inregistrat de Libra Bank sunt: sprijinul puternic acordat de investitorii americani, respectarea promisiunilor facute clientilor, precum si flexibilitatea si promptitudinea serviciilor oferite.


Strategia pe termen mediu si lung a echipei manageriale Libra Bank are ca obiective cresterea cotei de piata, cresterea numarului de clienti si a activelor, cat si extinderea teritoriala in centrele economice importante. Cresterea cotei de piata este in mod special indreptata catre segmentul profesiilor liberale si catre companiile mici si mijlocii.


In acest an banca se concentreaza pe a-si construi o oferta competitiva, de cea mai buna calitate, care sa puna accent pe nevoile si asteptarile clientilor. Astfel, Libra Bank este una dintre putinele banci din Romania care au adoptat sistemul 6 Sigma – un sistem intens utilizat la nivel international care pune accentul pe permanenta imbunatatire a serviciilor si produselor oferite, astfel incat acestea sa raspunda cat mai mult asteptarilor de calitate ale clientului.


Situatia initiala


Ritmul inalt de crestere inregistrat de Libra Bank in 2005, precum si planurile de extindere teritoriala si crestere a numarului de clienti, au facut necesara implementarea unui sistem informatic performant, care sa raspunda activ obiectivelor bancii.


Pentru a sustine dezvoltarea si extinderea teritoriala, Libra Bank avea nevoie de o infrastructura stabila, care sa functioneze 24 de ore din 24, o infrastructura care sa respecte standarde performante de securitate, specifice activitatii bancare. Aceste cerinte nu puteau fi puse in practica fara o solutie informatica moderna.


Datorita facilitatilor oferite de Microsoft Windows Server 2003, s-a luat decizia de a se instala un nou domeniu, pe masini noi, iar toate serverele de aplicatii, computerele si utilizatorii sa fie migrate in acest domeniu.


Una dintre cerintele de baza ale proiectului a fost aceea ca “downtime-ul” sa fie cat mai aproape de zero pentru a nu perturba activitatea utilizatorilor, implicit a bancii.


Solutia


Libra Bank a luat decizia de a implementa o solutie bazata pe Windows Server 2003, prin care sa asigure in cadrul companiei siguranta, flexibilitatea si stabilitatea de care are nevoie o banca. Astfel, s-a realizat mediul propice de lucru, atat pentru utilizatori, cat si pentru echipa de Help Desk din companie. Astfel s-a imbunatatit functionarea sistemelor si serviciilor, iar interventiile de la distanta asupra statiilor de lucru si serverelor au devenit mult mai rapide si eficiente.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite