Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Libra Internet Bank īşi propune mutarea clienţilor persoane fizice pe online

22 Martie 2016



Strategia de dezvoltare a Libra Internet Bank este ca în reţeaua de sucursale să lucreze doar cu clienţii persoane juridice, iar persoanele fizice vor fi migrate intregral pe online. "Vrem să lucrăm cu sucursale mici ca suprafaţă şi cu oameni puţini. Dacă ai o sucursală de 1000 de mp unde lucrează 6 oameni, nu vrei ca acei angajaţi să fie ocupaţi cu credite de 1000 euro, preferi să dai un credit de 500.000 de euro. Sucursalele sunt un loc unde se negocieaza deal-urile mai complicate şi vom rămâne pe direcţia asta", declară Emil Bituleanu, CEO Libra Internet Bank.
În opinia acestuia, BNR ar trebui să sprijine procesul de inovaţie în banking, prin înfiinţarea unei divizii coordonate de un viceguvernator care să gestioneze problemele tehnologice şi să stabilească direcţia spre care sistemul bancar ar trebui să se îndrepte.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite