Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Epson România a inregistrat o creștere de 80% a vanzarilor de imprimante si multifunctionale inkjet in 2015

31 Martie 2016



Epson a înregistrat anul trecut o creștere de peste 80% a numărului de imprimante şi multifuncţionale inkjet vândute pe piața din România, față de anul precedent. Avansul a venit pe fondul extinderii gamei de echipamente Epson destinate utilizatorilor casnici, dar şi a celei pentru sectorul business, reluării investițiilor companiilor din sectorul privat, dar și al nevoilor clienților rezidențiali, care s-au orientat către imprimante cu jet de cerneală cu prețuri de achiziție mai mari, dar care au costuri de exploatare mult mai mici. Această tendință se va menține și pe parcursul acestui an, însă ritmul de creștere se va tempera.

Estimăm că 2016 va fi, de asemenea, un an de creștere, însă într-un ritm mai lent în comparație cu cel de anul trecut. Ne propunem un avans de aproximativ 20% a numărului de echipamentele vândute pe toate segmentele pe care activăm, concomitent cu creșterea cotei de piață. Cât privește întreaga piață de imprimante, aceasta beneficiază de un context favorabil, cu destul de mult loc pentru creștere, în măsura în care companiile și instituțiile publice se află în momentul în care înlocuiesc imprimantele achiziționate acum câțiva ani”, a declarat Simona Decuseară, Sales & Marketing Manager Epson România și Bulgaria.
Reducerea costurilor rămâne principalul argument luat în calcul de clienți și care s-a aflat și anul trecut la baza deciziei de cumpărare a unei imprimante. Astfel, preferințele consumatorilor s-au îndreptat în 2015 tot mai mult către imprimantele cu cerneală și, în special, către cele dotate cu sistemul de recipiente reîncărcabile cu cerneală.
Epson a lansat la sfârşitul anului trecut o gamă similară, destinată volumelor mari de documente imprimante din companii şi instituţii, seria WorkForce RIPS (Replaceable Ink Pack System), ce reduce costurile de imprimare cu 50% faţă de echipamentele laser competitoare. Aceste echipamente se adresează clienților cu volume mari de tiparire și care doresc funcționalități extinse (rețea, duplex, scan to email, scan to folder, print securizat), având costuri de tipărire alb-negru care ajung la 10 lei pentru 1.000 de pagini. În plus, aceste echipamente pot fi oferite clienților finali prin diverse tipuri de contracte: închiriere, preț pe pagină, service total etc.
„Valoarea pieței locale de imprimante inkjet a urcat în 2015 cu aproape 20%, la aproximativ 10 milioane de euro. Piața de imprimante este împărțită în prezent între echipamentele cu jet cerneală și cele cu laser și ocupă ponderi relativ egale în numărul de unități vândute. În ceea ce privește zona imprimantelor inkjet, pe care avem o prezență importantă, am urcat anul trecut la o cotă de piață de 23% din punct de vedere valoric”, a adugat Simona Decuseară.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite