Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Industry Watch >> IT&C >> Stiri si comunicate

Dell extinde disponibilitatea ProSupport Plus cu un serviciu de suport automat predictiv

01 Aprilie 2016



Dell a anunţat că serviciul său premium de suport tehnic pentru PC-uri şi tablete, ProSupport Plus, este acum disponibil în alte 33 de ţări din Europa, Orientul Mijlociu, Africa şi Asia. Prin intermediul tehnologiei SupportAssist, Dell este prima şi singura companie din industria de profil care oferă suport automat proactiv şi predictiv pentru prevenirea şi rezolvarea problemelor în cazul sistemelor folosite de consumatorii finali. Soluţia de suport complet este proiectată pentru furnizarea de suport maximal cu efort minimal din partea consumatorului.

ProSupport Plus pentru PC-uri şi tablete este singurul serviciu de suport complet care combină accesul prioritar cu suportul expert, reparaţii în caz de daune accidentale şi monitorizare proactivă și predictivă pentru prevenire şi rezolvare automată a problemelor. Dell este prima companie care oferă suport proactiv şi predictiv pentru PC-uri şi tablete activat de tehnologia Support Assist, serviciul asigurand 84% mai puţin timp cu apelurile telefonice de suport tehnic şi până la 58% mai puţini paşi pentru rezolvarea unei probleme legate de discul dur decât în cazul competitorilor cheie.
ProSupport Plus previne problemele înainte de apariţia lor şi le rezolvă rapid după apariţie, combinând tot ce au nevoie clienţii şi partenerii canalului de distribuție într-o singură ofertă care include:
• Acces 24x7 la inginerii ProSupport, care deţin expertiză software şi hardware aprofundată
• Suport proactiv şi predictiv automat activat prin tehnologia de monitorizare SupportAssist de la Dell (3)
• Auto-gestionare şi livrare de piese prin intermediul portalului TechDirect de la Dell, al aplicaţiei mobile sau al API-ului
• Acoperire pentru scăpări pe jos, vărsare de lichid sau supraîncărcare electrică pentru protejarea investiţiei în hardware
• Retenţie de disc dur după înlocuire pentru asigurarea controlului datelor (4)
• Manager tehnic de cont dedicat, care serveşte drept punct unic de referinţă şi furnizează rapoarte lunare pentru clienţii care au instalate 1000 sau mai multe sisteme ProSupport Plus (5)

Prin extinderea de serviciu, ProSupport Plus este acum disponibil si pentru produsele Dell Latitude, OptiPlex, Precision, Vostro, XPS, Venue şi Chromebook.
ProSupport Plus pentru PC-uri şi tablete este acum disponibil pentru clienţi şi partenerii de canal dintr-un număr suplimentar de 37 de ţări şi pentru un număr suplimentar de cinci limbi, astfel încât acoperirea totală numără în prezent 101 ţări şi 21 de limbi.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite