Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Industry Watch >> Financiar-Bancar >> Stiri si comunicate

OTP Bank Romania, premiata pentru solutia de internet banking

07 Aprilie 2016



Serviciul OTPdirekt - internet banking, cu opțiunea de asistență prin chat şi ghidare în timp real, dezvoltat de OTP Bank România, a fost premiat la categoria „Best Use of Technology”, în cadrul competiției Romanian Contact Center Awards. OTP Bank este prima și singura bancă din România care a introdus opțiunea de asistență prin chat şi ghidare în timp real pentru clienții săi.

OTP Bank este prima și singura bancă din România care a introdus opțiunea de asistență prin chat şi ghidare în timp real, în cadrul platformei de internet banking. După logarea în aplicaţie, clienţii pot apela la sprijinul unui consultant al băncii şi, prin simpla partajare a ecranului, pot fi ghidați rapid pentru soluționarea oricărei dificultăți întȃmpinate sau pentru utilizarea unei funcții din platformă. Consultantul oferă ghidare prin intermediul unei buline colorate cu privire la paşii de urmat pentru finalizarea acțiunii dorite. Clienții au astfel posibilitatea de a interacționa cu specialiştii OTP Bank, nu doar prin apeluri telefonice, ci și prin intermediul internetului, problemele întâmpinate la utilizarea serviciului de internet banking fiind soluționate rapid prin îmbinarea avantajelor tehnologice cu experiența interacțiunii umane.
Ne dorim să dăm tonul în ceea ce privește oferirea de experiențe personalizate clienților, în linie cu noile tendințe din piață și cu nevoile actuale ale acestora. De aceea, îmbunătățirea calității serviciilor de internet banking reprezintă o preocupare constantă pentru noi, iar opțiunea de asistență prin chat ne-a permis să integrăm într-o soluție inovatoare atât capacități tehnice avansate, cât și componenta de interacţiune umană.”, a declarat Dragoș Mîndreci, Director Digital Banking, OTP Bank România.
Potrivit unui studiu efectuat recent de către bancă în rȃndul clienților săi, 80% dintre respondenții care au folosit opțiunea de asistență au spus că interacțiunea cu expertul bancar a fost una plăcută, iar răspunsurile oferite au fost imediate și exacte. În plus, 93% dintre respondenți au afirmat că vor recomanda această soluție și altor persoane. Obiectivul OTP Bank este de a crește numărul de utilizatori activi ai serviciului de internet banking cu 40%, în 2016.
Prin OTPdirekt, clienții au acces la informaţii legate de situaţia financiară de la OTP Bank și pot realiza, în acelaşi timp, orice tranzacţie, rapid, comod și sigur. OTPdirekt este serviciul prin care OTP Bank România oferă clienților săi posibilitatea de a-și accesa conturile 24h/24, prin telefon (Contact Center), Internet (Internet Banking și aplicația mobilă SmartBank), și SMS (Alerte SMS).
OTP Bank România, subsidiară a OTP Bank, cel mai mare grup bancar independent din Europa Centrală şi de Est, este un furnizor integrat şi auto-finanţat de servicii financiare. OTP Bank oferă servicii financiare universale în Ungaria, România, Muntenegru, Croaţia, Bulgaria, Rusia, Ucraina, Slovacia şi Serbia, pentru mai mult de 13 milioane de clienţi, prin intermediul unei reţele teritoriale de aproape 1500 de unităţi, ATM-uri şi canale electronice.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite