Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

KeySoft TMS - Solutii pentru managementul afacerii - Organizarea informatiei

24 Iunie 2006



Schimbarile economice fundamentale ce au inceput in anii 1980 si care se dezvolta si astazi au trecut Clientul in pozitia de forta in relatia cu Furnizorul. Importanta relatiilor individuale cu contactele externe organizatiei este in continua crestere, iar informatia si timpul au devenit cele mai de de pret “materii prime” in mediul de afaceri.
Keysoft-TMS
Tehnologia actuala trebuie sa permita angajatilor companiilor sa comunice cat mai productiv cu exteriorul si sa ofere instrumente prin care acestia sa “depoziteze” informatiile obtinute in urma activitatilor zilnice. Aceste informatii trebuie sa fie usor de regasit si accesat ulterior si sa fie transparente pentru a putea genera analize si rapoarte ca suport pentru decizii.


Mentinerea unor relatii bune si de lunga durata cu partenerii de afaceri este obligatorie intr-o relatie de succes. Aceste relatii necesita gestionare, iar gestionarea necesita timp.


Luna trecuta, Bill Gates (Chairman of the Board – Microsoft Corporation) spunea intr-o scrisoare adresata clientilor: “Angajatii care lucreaza la birou petrec aproximativ 30% din timpul de munca cautand informatii utile, iar firma pierde, prin lipsa de productivitate, aproximativ 18.000 USD in fiecare an, pentru fiecare angajat”.


Cat timp pierdeti zilnic cautand documente, fisiere, scrisori, memo-uri, note, e-mail-uri, informatii despre clienti?


Cat timp pierde un nou angajat din departamentul de vanzari pentru a prelua si a se familiariza cu un portofoliu de clienti?


Cat timp pierdeti pentru redactarea rapoartelor de activitati si cat dureaza analiza acestora de catre superiori?


Indiferent cat de mult... este prea mult!


Solutia KeySoft elibereaza timp, simplificand operatiuni precum cautarea informatiilor. Informatiile critice despre prospecti, clienti furnizori sau concurenta sunt consolidate intr-un singur loc extrem de usor de accesat si sunt puse la dispozitia intregii organizatii oferind astfel angajatilor companiilor un avantaj deosebit. Intr-o clipa puteti regasi informatii despre contacte, istoricul colaborarii cu acestea, documente, e-mail-uri, etc... Cresterea productivitatii este simtitoare.


Aplicatia ofera posibilitatea de a vedea stadiul in care se afla proiectele la care lucreaza angajatii si cum si-au planificat acestia activitatile astfel incat obiectivul propus sa fie realizat in termenul stabilit. Puteti aloca cu usurinta sarcini de serviciu functie de gradul de incarcare al angajatilor si puteti urmari in permanenta modul in care acestea sunt indeplinite.


Cu ajutorul aplicatiei veti putea urmari intregul ciclu de viata al unei oportunitati de vanzare si va va ajuta sa analizati si sa prognozati cu acuratete rezultatul acesteia. Veti avea prospecti mai bine calificati, cicluri de vanzari mai scurte, costuri aditionale mai scazute si vanzari mai ridicate.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite