Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

CONGAZ a finalizat implementarea SIVECO Applications

24 Iunie 2006



Pentru judetul Constanta, cunoscut pentru lipsa gazelor naturale, a fost infiintata in 1999 societatea CONGAZ, al carei obiect de activitate este furnizarea de gaze naturale precum si producerea si distributia de energie termica la nivelul intregului judet. In prezent, printre actionari de afla PETROM SA, DISTRIGAZ SUD si cu un procent de 28,8% Ruhrgaz membra a grupului german de utilitati E.On. Schimbarile profunde intervenite in structura si stilul de management al companiei precum si cresterea constanta a numarului de consumatori au determinat orientarea CONGAZ catre calitatea serviciilor oferite clientilor si grija fata de mediul incojurator.
siveco


In acest context, a aparut necesitatea realizarii unui Sistem Informatic Integrat care sa gestioneze in mod unic toate categoriile de date si informatii existente in societate, sa raspunda cerintelor definite de oricare din compartimente, sa asigure informarea corecta, completa si in timp util a factorilor de decizie si realizarea unei relatii foarte bune furnizor - client. Astfel, in baza deciziei Consiliului de Administratie s-a organizat o analiza de oferte in vederea implementarii unui sistem ERP. Dupa analiza ofertelor depuse contractul de achizitie a fost atribuit societatii SIVECO Romania, pentru solutia integrata SIVECO Applications.


Imediat dupa semnarea contractului s-au stabilit echipele de proiect. Din partea CONGAZ, echipa de proiect a inclus Directorul de proiect, responsabili pentru diferitele componente din Sistemul Informatic Integrat si calitate, administratori de baze de date si sistem informatic, echipa de test si ingineri programatori din cadrul Biroului de Tehnologia Informatiei. Echipa de proiect din SIVECO a fost formata din specialisti din cadrul departamentului de consultanta, un responsabil tehnic si un responsabil pentru asigurarea calitatii.


Module Implementate


Implementarea componentelor sistemului s-a facut in paralel, incepand cu Managementul Contractelor, Managementul Facturarii Consumurilor de gaz, Managementul Resurselor Umane si al Salarizarii Personalului, Managementul Stocurilor si Aprovizionarii, Managementul Investitiilor, Managementul Intretinerii, Managementul Mijloacelor Fixe si al Obiectelor de Inventar, Managementul Financiar-Contabil, Managementul Transporturilor pentru ca in faza finala sa se implementeze Sistemul Informational pentru Management (sistem suport de decizie si analize economice) – Siveco Business Analyzer, Managementul Bugetelor si Cash-Flow.


In prezent, in sistem opereaza peste 80 de utilizatori, urmand ca pe masura extinderii activitatii, numarul de utilizatori sa creasca. Baza de date ORACLE, a sistemului informatic integrat, are in prezent dimensiunea de 2,4 Gb, aceasta urmand a creste pe masura utilizarii sistemului si introducerii unui volum mare de date (facturari si incasari gaze naturale). Marirea dimensiunii bazei de date nu este de natura sa pericliteze buna functionare a sistemului deoarece, acesta pune la dispozitia administratorului de sistem proceduri de arhivare periodica a informatiilor inregistrate, mentinand baza de date la o dimensiune ce asigura viteza tranzactiilor si siguranta in exploatare.


Pentru CONGAZ alaturi de componenetele pachetului integrat Siveco Applications a fost implementat si produsul SIVADOC, destinat managementului documentelor si fluxurilor de lucru, aplicatie ce va contribui la standardizarea modului de lucru. De asemenea, SIVADOC va realiza legaturile necesare intre componentele cuprinse in Sistemul Informatic Integrat din punct de vedere al documentelor utilizate (gestionare dosare de bransament, instalatii de utilizare, avizari tehnice).


Prin implementarea Sistemului Informatic Integrat SIVECO Applications, CONGAZ si-a atins unul din principalele obiective organizationale: eficientizarea activitatilor din cadrul institutiei, care va contribui la cresterea calitatii serviciilor – aspect extrem de important deoarece ele sunt destinate cetatenilor si altor societati comerciale.


Avantaje pentru CONGAZ


- ordonarea si ritmicizarea activitatii, impusa de integrarea aplicatiilor;



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite