Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

ERP romanescpentru firme... europene

24 Iunie 2006



Cu o economie aflata in dezvoltare, piata romaneasca de software, in mod firesc, este orientata spre costuri. Pentru multe companii care au inteles necesitatea unui sistem informatic, costul investitiei poate deveni principalul obstacol. Pentru aceste companii sansa de a beneficia de avantajele unei aplicatii gen ERP, dar nu numai, o reprezinta dezvoltatorii locali de software care vin cu oferte de pret pe masura bugetelor si cu o abordare mai apropiata si flexibila a subiectului, pe masura asteptarilor managerilor locali. Julsoft face parte din aceasta categorie, iar produsul propriu Reports Manager a fost implementat la numeroase companii care nu si-ar fi permis aplicatii de notorietate. Am discutat alaturi de Iulian Stefan, Director General, care sunt caracteristicile si avantajele aplicatiei ERP dezvolata de JulSoft.
Iulian-Stefan
Market Watch: Carui tip de companii se adreseaza aplicatia Reports Manager?


Iulian Stefan: Cu acest produs ne adresam in principal companiilor si organizatiilor care doresc si simt necesitatea utilizarii unui sistem informatic romanesc integrat, modular, web-based. Aplicatia este dedicata companiilor dezvoltate organizatoric atat pe orizontala cat si pe verticala. Reports Manager este solutia ideala pentru companii multidepartamentale si mai ales pentru organizatii raspandite teritorial d.p.d.v. geografic (companii cu multe puncte de lucru).


MW: Care este avantajul unui sistem integrat de management?


IS: Principalele avantaje ale Reports Manager, confirmate de clienti, sunt: modularitate, administrarea centralizata precum si colectarea si analiza informatiilor in timp real. Am incercat sa corelam conducerea operationala cu luarea deciziilor pe baza informatiilor obtinute in timp real.


MW: Ce caracteristici fac din Reports Manager o aplicatie usor de configurat si utilizat?


IS: Am pornit de la feedback-ul clientilor care solicitau usurinta in configurare si utilizare, pentru ca sunt firme fara departamente IT numeroase si in dezvoltarea produsului ne-am focalizat pe separarea clara a functiunilor departamentale si interdepartamentale precum si pe concentrarea deciziilor de management. In general vorbind, aplicatiile ERP, datorita complexitatii structurale nu sunt foarte usor de configurat, dar incercam o simplificare pe cat posibil si sa reducem timpul de implementare la client.


MW: Cum se procedeaza cu aplicatiile deja existente la client, mai exact cu informatiile continute de aceste aplicatii?


IS: In principiu, exista un plan de migrare date, stabilit de comun acord cu beneficiarii. Din pacate, in cazul anumitor aplicatii (spre exemplu al acelora care fac descarcare de gestiune pe baza de rapoarte sau al acelora care nu pastreaza trasabilitatea tranzactiilor) nu se poate realiza migrarea datelor decat in conditii de solduri initiale, detaliate bineinteles pe documentele primare aferente si tertii respectivi.


MW: Cum ajuta conducerea unei firme, modulul de Management Operational?


IS: In conditiile unui management solid structural si departamental, componenta de management operational se adreseaza, pe arii mai mult sau mai putin restranse, coordonatorilor sau directorilor de departamente ca un tablou de bord personalizat strict pe aria acestora de competente si atributii.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite