Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Technology >> Securitate >> Stiri si comunicate

Kaspersky Lab isi extinde reteaua de cercetare-dezvoltare in Europa

11 Septembrie 2016



Kaspersky Lab anunță deschiderea primului său centru de cercetare și dezvoltare din Europa, în Irlanda, la Dublin. Orașul a fost ales ținând cont de faima sa de hub tehnologic european, care oferă acces la personal IT înalt calificat și la o rețea de companii inovatoare din domeniul tehnologiei.

Investiția inițială a companiei în biroul din Dublin este de aproximativ 5 milioane de dolari. Noul centru de cercetare și dezvoltare va crea 50 de noi locuri de muncă în următorii trei ani. Biroul va fi axat pe dezvoltarea analizei datelor și a tehnologiilor de machine learning pentru portofoliul de soluții adresate companiilor mari. Echipa va avea în responsabilitate componentele centrale ale noilor soluții Kaspersky Lab, centrate pe detecția atacurilor cu țintă predefinită și investigații. “Dublin a fost alegerea preferată pentru primul birou european R&D al companiei, datorită calității și densității personalului din domeniul tehnologiei de aici și, bineînțeles, datorită condițiilor de trai din oraș. Deschiderea biroului din Dublin reprezintă o ocazie foarte bună pentru noi de a ne consolida colaborarea cu alte companii internaționale din domeniul IT, mai ales că orașul începe să devină cunoscut despre Silicon Valley din Europa”, a spus Nikita Shvetsov, Chief Technology Officer la Kaspersky Lab.
Decizia Kaspersky Lab de a-și stabili o parte esențială a activității în Irlanda reprezintă un vot de încredere în forța noastră de muncă talentată, în economia noastră și în mediul de afaceri. Anunțul duce la crearea a 50 de locuri de muncă pentru personal înalt calificat, care va livra un produs tehnologic de secol XXI, din Dublin”, a declarat Enda Kenny, Premierul Irlandei.
Echipa de cercetare din Irlanda va fi condusă de Keith Waters, Head of Engineering. Keith este absolvent al University College Dublin, fiind licențiat în informatică. Are o experiență de peste 15 ani în crearea de produse bazate pe analiza “big data”, pentru companii mari, și livrarea soluțiilor către clienții globali.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite