Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Enterprise Applications >> CRM >> Stiri si comunicate

CRM-ul online creste in preferintele companiilor romanesti

03 Octombrie 2016



Tot mai multe companii romanesti, mici si medii, opteaza pentru CRM online, motivate de plata prin abonament lunar si de lipsa investitiilor in hardware. MiniCRM, companie intrata pe piata locala in 2015, a depasit anul acesta 300 de utilizatori in Romania. Aceste rezultate confirma alinierea tarii noastre la piata globala, unde conform datelor publicate de Forbes, CRM-ul online a crescut cu 27% in 2015 si reprezinta pentru 50% din vanzarile acestei categorii de solutii. Rezultatele inregistrate de MiniCRM au la baza un plan coerent de afaceri si investitii importante pe piata locala. Astfel, in 2016 compania, originara din Ungaria, a deschis o filiala la Cluj-Napoca pentru a fi mai aproape de clienti si a le oferi suport in limba romana. Filiala are patru angajati, care acopera activitatile de consultanta, implementare si vanzari.

Totodata, MiniCRM a lansat un nou modul de Vanzari care aduce un plus de vizibilitate si disciplina in aceasta activitate. Pe baza unui sistem de culori si alerte, utilizatorii MiniCRM reusesc sa califice mai usor potentialii clienti, sa se concentreze pe vanzarile cu şanse mai mari de finalizare si astfel sa fie mai eficienti. Clientii din Romania ai MiniCRM raporteaza o crestere medie a vanzarilor de 25-30% in primele 6 luni de utilizare a solutiei. Spre deosebire de proiectele traditionale, CRM-ul online are o amortizare mult mai rapida, multumita costurilor foarte accesibile. MiniCRM ofera patru tipuri de abonament, iar 70% dintre clientii locali aleg varianta „Profesional” cu un pret mediu de 20 Eur/utilizator/luna.

2016 este un an de constructie, in care ne-am concentrat atentia pe infiintarea echipei locale, pe dezvoltarea unor relatii de parteneriat dar si pe cresterea satisfactiei clientilor. Peste 300 de utilizatori din Romania se bazeaza astazi pe MiniCRM in derularea relatiilor cu clientii, iar perspectivele sunt foarte bune. Companiile romanesti inteleg nevoia cresterii eficientei in vanzari, iar o solutie online precum MiniCRM ii ajuta sa evite investitii initiale mari si inutile in tehnologie. in ultimele luni, tendintele arata o crestere a complexitatii proiectelor dar si a numarului de utilizatori. Clientii nostri descopera tot mai multe functionalitati si le aplica in activitatea curenta, ceea ce arata ca CRM-ul se transforma intr-un instrument standard de lucru” declara Anca Ioana Bandac, Country Manager MiniCRM.

MiniCRM este o companie focalizata 100% pe dezvoltarea solutiilor CRM, disponibile pe mai multe piete din regiune: Romania, Ungaria, Slovacia si Cehia. Compania a inregistrat o crestere de 35% a numarului de utilizatori in ultimele 12 luni si investeste constant in dezvoltarea solutiei si a canalului de distributie. in 2015, MiniCRM a castigat premiul Special Best International App in cadrul concursului regional „Business Wall of Fame” organizat de Deutshe Telekom. In perioada 5-6 octombrie, MiniCRM va fi prezenta in cadrul editiei 2016 a IMWorld, unul dintre cele mai relevante evenimente locale de business.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite