Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

TECH TEAM creste rapid - Interviu cu dl. Vali Covaciu, Country Manager

24 Iunie 2006



Spuneti-ne cateva cuvinte despre TechTeam Global:


Cu o istorie de peste 25 de ani in servicii de outsourcing IT, TechTeam Global (Nasdaq:TEAM) a devenit o companie internationala de succes ce ofera intreaga gama de servicii si solutii de tip IT Outsourcing si BPO (Business Process Outsourcing). Suntem una dintre putinele companii ce pot oferi intregul lant de servicii de externalizare IT dintr-o singura sursa, acoperind totul de la consultanta si integrare de sisteme pana la managementul si suportul infrastructurii IT a clientului.
TechTeam
Cu sediul central in SUA si filiale in Europa in Belgia, Marea Britanie, Suedia, Germania, TechTeam si-a deschis filiala in Romania la inceputul anului 2004. In 2005 am achizitionat una dintre primele 5 companii de software outsourcing din Europa de Est, Akela.


Care au fost motivele care au stat la baza acestei achizitii ?


Pozitionarea TechTeam in sfera serviciilor IT cu valoare adaugata a fost intarita si intregita prin adaugarea serviciilor de dezvoltare de aplicatii, un segment in continua crestere. Am gasit in Akela un partener care se ghideaza dupa aceleasi principii si valori ca si noi, si despre care am avut dreptate sa credem ca ne va aduce intr-o pozitie privilegiata pe piata serviciilor de dezvoltare de solutii software, prin competentele inginerilor sai, cat si prin maturitatea proceselor de dezvoltare. Am constatat aceste lucruri timp de un an de zile, fiind noi insine clientii acestei companii in cadrul unui proiect foarte complex.


Ce planuri de viitor aveti in Romania ?


Prin echipa de peste 300 de specialisti in Romania in prezent, TechTeam ofera servicii de HELP-DESK multilingvistic si contact centre, servicii de IT&C, in special de integrare retele, sisteme si aplicatii, suport (webtool si knowledge base, help desk, monitorzare, on-site support) precum si servicii de dezvoltare software. Dezvoltarea TechTeam in Romania va continua, intentia noastra fiind sa oferim si alte servicii de aici, pe langa cele de help desk, contact center si software development.


Modelul nostru modular de success Global «SPOC» ofera un tip de service desk conform cu ITIL, care include support online si servicii de monitorizare la distanta. Service desk-ul centralizat, ce angajeaza ingineri inalt calificati si vorbitori de mai multe limbi straine, actioneaza ca un punct unic de contact (SPOC) pentru toate incidentele legate de IT. Clientul poate opta fie pentru o echipa dedicata in totalitate sau doar partial timp de 24x7x365, pe baza indicatorilor de performanta stabiliti contractual in SLA.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite