Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Predator Nutrition īşi transformă businessul cu ajutorul OSF Commerce şi Salesforce

11 Ianuarie 2017



OSF Commerce, brand al OSF Global Services, a contribuit la transformarea business-uluiPredator Nutrition prin unificarea site-ului de e-commerce cu sistemul Customer Relationship Management, cu ajutorul produsului OSF UnifyCOMMERCE, o integrare unică a Salesforce Sales, Service si Community Clouds cu Salesforce Commerce Cloud.

În plus, OSF Commerce a anunţat că este beneficiarul Premiului “Salesforce Partner Innovation” la categoria Retail, pentru implementarea OSF UnifyCOMMERCE. Ceremonia de decernare a premiilor Partner Innovation are loc în fiecare an, în San Francisco, în cadrul conferinței Salesforce Dreamforce, și marchează acordarea de premii partenerilor Salesforce, ca semn de recunoaștere a contribuției lor la succesul clienților.


Dezvoltarea produsului OSF UnifyCOMMERCE a început în 2013, anul în care s-a născut conturarea viziunii OSF Commerce de a integra platforma Salesforce cu fosta platformă Demandware.În același an, produsul a primit prima certificare din partea Demandware, în 2014 urmând cea de la Salesforce. De atunci, OSF a continuat îmbunătăţirea produsului prin crearea de Lightning Components unice pentru Salesforce Commerce Cloud,uşor de folosit în Community BuilderdinSalesforce Community. Pe lângăvizibilitatea 3600 a datelor, şi posibilitatea de a plasa comenzi în numele clienţilor („order-on-behalf”), OSF UnifyCOMMERCE permitecompaniilor să înlesnească clienţilor înregistraţi navigarea cu uşurinţă între siteul Commerce Cloud şi Salesforce Community, prin Single Sign-On, un coş de cumpărături care este mereu prezent,oriundese aflăclientul, şi posibilitatea de a cumpăra direct din Community.

De asemenea, în timpul evenimentului Dreamforce, OSF UnifyCOMMERCE a fost menţionatde către Salesforce, în cadrul sesiunii „Commerce Cloud”, pentru funcționalitatea in-context commerce(ecommerce contextual), care le permite clienţilor să adauge produse recomandate în coşurile de cumpărături în timp ce accesează subiecte de interes, direct în Salesforce Community.

Pentru a afla mai multe despre premiul Partner Innovation, accesați:

www.osf-commerce.com/company/salesforce-partner-innovation-award-in-retail-2016


· "Aș dori să mulțumesc Salesforce pentru parteneriatul său de durată și tuturor celor de la OSF, care ne-au ajutat să facem acest semnificativ pas înainte", a declarat Gerard Szatvanyi, Presedinte & CEO, OSF Commerce. "Aceasta este o recunoaștere pentru toată munca grea pe care ați depus-o de-a lungul anilor, iar eu sunt mândru să o pot împărtăși cu voi toți."

· Am văzut o serie de îmbunătățiri semnificative de la lansarea din octombrie (2015)", a declarat Reggie Johal, Fondator & CEO, Predator Nutrition. "Ratele de conversie ecommerce au crescut cu 50%; viteza de încărcare a paginii a scăzut de la 5 secunde, în medie, până la sub 2 secunde; avem acum o platformă care ne va permite să deschidem și operațiunile din SUA începând cu acest an. "

· "Această recunoaștere este o dovadă a contribuției remarcabile a OSF Commerce, care a reuşit să inoveze și să asigure un succes remarcabil pentru clienții săi, în calitate de partener Salesforce", a declarat Don Lynch, SVP, Aliante Worldwide, Salesforce.


OSF Commerce, un brand OSF Global, este o companie globală de soluții pentru comerț, furnizând tehnologie, consultanță, implementare și servicii administrate pentru brandurile emergente și branduri recunoscute din industria retail. Printr-o vastă experiență în domeniul retail și în tehnologie, OSF oferă soluții inovatoare pentru mai multe canale, dispozitive și locații, folosind o abordare agilă care scalează creșterea la nivel global mai rapid, în același timp permițându-le retailerilor să simplifice experiența clienților.



Tags: Retail

Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite