Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

O singură factură, un singur punct de contact

23 Martie 2017



Vreau să ştiu exact cât mă costă, vreau o singură factura în fiecare lună şi vreau un singur punct de contact atunci când am de rezolvat câte ceva“ – asta îşi doresc toate firmele care au semnat un contract de externalizare pentru serviciile de imprimare şi copiere cu ROEL.



Există o întreagă poveste în jurul externalizării servicilor de imprimare şi copiere. Externalizarea în sine e un subiect de conversaţie şi unul generos pentru diverse conferinţe de management financiar sau operaţional.
Lucrurile sunt însă simple, din punctul nostru de vedere. Da, este adevărat, externalizarea trebuie să creeze spaţiu pentru manageri ca să se poată concentra pe aspectele specifice afacerii lor. În acelaşi timp, din experienţă, am văzut că se întâmplă destul de des ca firmele să externalizeze procesele de imprimare şi copiere, ca mai apoi să nu beneficieze de ceea ce înseamnă extenalizarea, pentru că sfârşesc prin a face micro-management-ul furnizorului. Asta se întâmplă atunci când furnizorul de servicii nu este capabil să ofere transparent câteva lucruri simple: un cost total clar, previzibil (rezultat în urma unui audit), o singură factură lunară şi un singur punct de contact.

Firmele care externalizează imprimarea şi copierea trebuie să îşi aleagă partenerul de externalizare ţinând cont de câteva aspecte foarte simple.

În primul rând e vorba de flexibilitate. Se întâmplă destul de des că în activitatea firmei care externalizează să apară schimbări de sediu, extinderi sau restrângeri de spaţiu. Furnizorul de servicii externalizate trebuie să fie flexibil şi să îi ofere clientului ce îi trebuie, atunci când îi trebuie.

Apoi, soluţia propusă trebuie să fie scalabilă, adică să permită alocarea şi realocarea dinamică a echipamentelor/resurselor în funcţie de nevoile identificate în fiecare locaţie, astfel că, în timp real, costurile unei locaţii să fie direct corelate cu consumul efectiv şi nevoile specifice.

Costurile sunt un alt aspect important de luat în seamă. Furnizorul de servicii externalizate trebuie să fie capabil să deruleze un audit detaliat, din care să rezulte o imagine clară a tuturor costurilor specifice activităţii de imprimare-copiere din cadrul firmei-client.

Clienţii ROEL mai apreciază un lucru extrem de important: utilizarea unei flote omogene de echipamente şi a unui număr redus de modele de echipamente. Acest lucru permite permite scurtarea curbei de învăţare, transferul rapid al experienţei utilizatorilor şi degrevarea personalului IT de activităţile specifice legate de mutarea echipamentelor sau a utilizărilor în alte locaţii (reinstalare drivere, reinstruire).

Nu în ultimul rând, trebuie ales un furnizor care oferă un punct unic de contact pentru service şi suport, un singur număr de telefon pentru orice solicitare de suport, service, prioritate pentru intervenţii – de la acest număr unic ROEL, 021 323 35 55, clienţii au acces la 47 ingineri de service certificaţi, disponibili în toată ţara.

Monica Stroilescu este Director de Vânzări la ROEL, o companie specializată în servicii de externalizare imprimare şi copiere. ROEL activează pe piaţă din 1991, are peste 1200 de clienţi, service şi suport cu acoperire naţională şi este reprezentant RICOH şi Samsung.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite