Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Industry Watch >> IT&C >> Stiri si comunicate

O enciclopedie despre tehnologie, condiția umană īn raport cu transformările digitale și lucrurile care vor revoluționa lumea

04 Aprilie 2017






Matei Psatta, Digital Marketing Specialist, a prezentat publicului o piramidă a nevoilor digitale, un mod interesant de a privi produsele tehnologice. Astfel, echivalentul nevoilor de bază umane (mâncare, apă, adăpost, etc.) sunt, din punct de vedere tehnologic: să scrii un document electronic, să poți sta pe net, să poți căuta lucruri care te interesează etc. Apoi, din punct de vedere al siguranței, consumatorul trebuie să aibă încredere în produsul pe care îl folosește.
Să luăm exemplul Google”, a explicat Psatta. „Această companie face miliarde din advertising. Dacă lumea n-ar avea încredere că Google funcționează și că știe ce face, credeți că ar mai băga bani acolo? Sau Facebook-ul. Credeți că oamenii ar mai sta pe Facebook, dacă n-ar avea încredere în această platformă? Ei au încredere că datele lor sunt în siguranță acolo. Nici măcar n-are importanță dacă e real sau nu, atâta vreme cât ei sunt convinși de asta”, a completat el. Video AICI. Citește întreaga prezentare făcută de Matei Psatta AICI.



Apoi, Sergiu Neguţ, Associate Dean of Entrepreneurial Growth, Maastricht School of Management România, ne-a pus pe gânduri cu întrebarea: "How was your day tomorrow?". Noi, românii, avem tendinţa de a ne axa mai mult pe prezent decât pe ceea ce ne poate aduce ziua de mâine. Aşa că trebuie să avem în vedere ce ştim acum şi să ne concentrăm pe ce trebuie să facem pentru a reuşi şi mâine, şi poimâine şi tot aşa.

În cadrul panelului de securitate şi siguranţă în mediul digital, moderat de către Yugo Neumorni, Cătălina Dodu, Country Manager, Atos IT Solutions and Services România a punctat nişte lucruri esenţiale.
Când vine vorba de securitatea cibernetică, există două tipuri de organzaţii: cele care au fost atacate şi cele care nu ştiu că au fost atacate. Hacking-ul nu mai reprezintă munca unui adolescent plictisit; a devenit o economie sprijinită de companii şi, în unele cazuri, de actori statali. Industria e atât de dezvoltată şi va continua să crească în aşa fel încât va ajunge să valoreze 6 trilioane de dolari până în 2021”, a avertizat Cătălina Dodu.



Cea de-a treia sesiune a conferinţei, intitulată “Innovation is The Sole Future of Business” a fost deschisă de către Bogdan Tudor, Vicepreşedinte, CIO Council România, CEO Startech Team, a explicat conceptul „Digital Transformation for Exponential Company Growth”.

E cel mai bun moment să lucrezi în IT, pentru că eşti conectat la oportunităţile uriaşe deschise de transformările aduse de tehnologie. Trebuie să profităm de o lume aflată într-o continuă schimbare. Orice revoluţie este o mare oportunitate... pentru cei care sunt pregătiţi să profite de ea”, a precizat Bogdan Tudor. Detalii VIDEO AICI.

Dragoș Dincă, IT Director, Poşta Română a răspuns la întrebările: „Roboţii vor distruge joburi?”, „E pregătită România de o astfel de revoluţie?” în cadrul panelului despre inovaţie, moderat de către Gianrodolfo Tonielli, Managing Director for Accenture Technology Services in CEE. Dragos Dincă este de părere că se vor crea joburi, dar că „trebuie să construim un trust environment, atât la nivel de ţară, cât şi la nivel organizaţional. În plus, se pot oferi joburi alternative pentru cei care şi-ar putea pierde joburile ca urmare a automatizării, cu ajutorul programelor de reformare profesională, de exemplu”.




Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite