Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Dovada comunicării de zi cu zi, mai mult decāt o necesitate īn 2017

25 Mai 2017



După 20 de ani de când sunt prezente în România serviciile de mesaje text pentru orice tip de utilizator, 20 de ani în care am dezvoltat infrastructura de comunicații, iar aplicațiile de comunicare electronică precum email-ul au devenit canale de comunicare uzuale în viața de zi cu zi, se naște necesitatea de a avea dovada comunicării. Pentru fiecare dintre noi există mesaje importante, pe care le transmitem prin SMS sau prin email și, nu de putine ori, ne aflăm în situația de a dovedi faptul că am transmis aceste mesaje.



Regional Director for Eastern Europe, rbanica@lleida.net, Lleida.net

De asemenea, multe instituții au obligativitatea notificării clienților lor – precum băncile, companiile de asigurări, companiile de utilități, agențiile de plasare a forței de muncă, departamentele interne de resurse umane, poliția rutieră, instituțiile publice – și, de ce nu, să avem un serviciu alternativ la serviciul actual pe care îl oferă Poșta Română, scrisoarea cu confirmare de primire.
Beneficiile pe care Lleida.net le oferă ca „dovadă a comunicării“ sunt acelea pe care un notar vi le oferă când autentifică o tranzacție între două părți, în care părțile sunt identificate, data și ora tranzacției este înregistrată, iar notarul, ca o terță parte de încredere, confirmă conținutul agreat între părți.
Lleida.net este acest terț de încredere care emite un certificat martor că două părți au efectuat o comunicare electronică. Fie că vorbim de SMS, email sau platformă de aprobare online a contractelor, toate aceste servicii sunt oferite în conformitate cu cerintele regulamentului European eIDAS. Certificatul este semnat cu semnătură electronică și are marca temporală, ceea ce îi conferă un caracter legal.
Un certificat emis de catre Lleida.net conține minim următoarele informații: expeditorul, destinatarul, data și ora trimiterii mesajului, conținutul mesajului, fișierele atașate dacă vorbim de e-mail, cât și informații legate de primirea mesajului de către destinatar. Serviciile de certificare oferite de către Lleida.net pot fi accesate direct din platforma noastră de servicii pentru utilizatorii casnici, dar pentru alte tipuri de clienți realizăm parteneriate cu operatori de telecomunicații, furnizori de semnătură electronică, integratori de sistem, pentru a asigura infrastructura locală necesară.



O companie inovatoare

Lleida.net a fost creată în 1995, cu scopul de a oferi servicii legate de acces la Internet. Zece ani mai târziu, în 2005, a obținut autorizația de la „Comisión del Mercado de las TELECOMUNICACIONES“ (Comisia pieței de telecomunicații) pentru a oferi servicii ca operator de telecomunicații.
Monitorizarea atentă a nevoilor clienților noștri ne-a ajutat să inovăm și să dezvoltăm conceptul de comunicații electronice înregistrate, prin care am convertit mesajele SMS și e-mail în documente cu caracter juridic obligatoriu și, în plus, să dezvoltăm o serie de servicii complementare, precum soluția de „Know your customer“.
Compania Lleida.net este prezentă în 18 țări, fie direct, fie prin parteneri locali, cu birouri în: Lleida • Barcelona • Madrid • Londra • Miami • Paris • New Delhi • Santiago de Chile • Bogotá • São Paulo.Tokyo • Santo Domingo • Cape Town • Montevideo • Johannesburg • San José • Lima • Dubai • Beirut... și, de anul acesta suntem mândri că suntem prezenți și în România.
Roxana Bănică, Regional Director for Eastern Europe
rbanica@lleida.net
Lleida.net



Tags: comunicatii

Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite