Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Studiu Epson: Companiile din Romānia deţin, īn medie, 5,5 imprimante

29 Iunie 2017



• În 56% din companii o imprimantă este, în general, utilizată de câte 2-5 persoane
• 78% dintre respondenți folosesc imprimanta de mai multe ori pe zi
• 30% dintre respondenţi au declarat că au găsit în imprimantă documente cu caracter confidenţial

București, 29 iunie 2017 – Companiile din România deţin, în medie, 5,5 imprimante, față de o medie de 6,4 în alte 13 țări cuprinse într-un studiu realizat la comanda Epson Europe în zona EMEA. 78% dintre angajaţi folosesc imprimanta pentru a tipări diverse documente de mai multe ori pe zi.

În 56% dintre companii o imprimantă este, în general, utilizată de câte 2-5 persoane, în timp ce în 26% dintre companii numărul persoanelor care folosesc aceeaşi imprimantă se încadrează între 6-20 utilizatori. 13% dintre participanţii la studiu au declarat că imprimanta folosită este doar pentru uz personal, iar în 5% din companii numărul persoanelor care utilizează aceeaşi imprimantă este mai mare de 20.

Utilizatorii români susțin că imprimă 17 documente pe zi și o medie de 38 de pagini, cele mai populare documente imprimate fiind contractele (56%), rapoartele și broșurile (45%), dar și documentele ataşate e-mailurilor (41%) sau facturile (41%).

Din cauza numărului mare de documente care se tipăresc zilnic, dar şi a distanţei mari pe care angajaţii trebuie s-o parcurgă până la cel mai apropiat echipament, 5,4 metri în medie, o bună parte dintre documentele tipărite rămân în tava imprimantei.
Procentul documentelor imprimate şi necolectate în decursul unei săptămâni ajunge la 6%.



Chiar dacă acest procent este scăzut, studiul a relevat că documentele necolectate conţineau informaţii confidenţiale despre companie, clienţi şi angajaţi. Astfel, 30% dintre respondenţi au declarat că au găsit în imprimantă documente care conţineau date despre clienţi, 22% au găsit informaţii confidenţiale despre angajaţi şi din cadrul companiei, iar 15% au găsit informaţii despre produse noi. Mai puţin de jumătate dintre participanţii la studiu (45%) au afirmat că nu au găsit în tava imprimantei documente cu caracter confidenţial.

În ceea ce priveşte acţiunile întreprinse în urma găsirii documentelor ce conţineau informații confidențiale, 27% dintre respondenţi au declarat că le-au transmis către persoana sau departamentul care le-a imprimat, fără să le citească, 22% le-au lăsat aşa cum le-au găsit, iar 15% le-au transmis către persoana sau departamentul care le-a imprimat, după ce le-au citit. 9% dintre participanţi au luat documentele pentru a le citi mai târziu, iar 2% au împărtăşit informaţiile unui coleg.

Legat de opțiunile de printare, mai puţin de jumătate dintre documente sunt tipărite faţă-verso, 45% dintre respondenţi declarând că imprimarea duplex reprezintă configurarea standard. Deşi opţiunea de imprimare duplex prezintă avantajul obţinerii unor economii substanţiale de costuri şi energie, în 10% dintre companii imprimarea duplex nu este folosită niciodată, iar în 38% din companii această funcţionalitate poate fi folosită doar dacă sunt modificate setările de utilizare. În 7% din companiile din România imprimarea duplex nu este disponibilă.

Potrivit studiului, modul de utilizare al imprimării se schimbă, 18% din toate printurile folosite în prezent fie se transformă imediat în deşeuri, fie sunt utilizate un timp foarte scurt (29%). 24% dintre respondenţi au precizat că arhivează documentele tipărite.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite