Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Industry Watch >> IT&C >> Stiri si comunicate

Crestere solida a veniturilor pentru Lenovo

07 Noiembrie 2017



Grupul Lenovo a anunțat rezultatele obținute în al doilea trimestru fiscal, încheiat la 30 septembrie 2017. Veniturile companiei au crescut cu 5% comparativ cu aceeași perioadă a anului anterior și cu 18% față de primul trimestru fiscal, la 11,8 miliarde USD. Toate cele trei segmente de business ale companiei, respectiv centre de date, dispozitive mobile și PC-uri și dispozitive inteligente, și-au majorat veniturile comparativ cu trimestrul anterior, ceea ce demonstrează că execuția puternică a strategiei Lenovo bazată pe trei valuri generează rezultate îmbunătățite constant la nivelul portofoliului său. În al doilea trimestru fiscal, profitul înainte de impozitare a crescut cu 104 milioane USD, o revenire semnificativă față de pierderea raportată în trimestrul anterior.

Ca urmare a lansării în trimestrul anterior a celui mai cuprinzător portofoliu din istoria sa, divizia Data Center Group (DCG) a Lenovo a fost susținută de o structură reorganizată a canalelor de distribuție și a înregistrat o majorare a veniturilor față de aceeași perioadă a anului anterior în afara Chinei, în special în Europa și America de Nord, pentru al doilea trimestru consecutiv. Datorită performanței bune raportată în piețe cheie de noile telefoane Moto, și divizia Mobile Business Group (MBG) a Lenovo a raportat o îmbunătățire a veniturilor comparativ cu aceeași perioadă a anului anterior, cu un avânt puternic în Europa de Vest, America de Nord și America Latină, și a generat o creștere generală solidă a veniturilor pentru al treilea trimestru consecutiv.
Divizia PC/Smart Devices (PCSD) a Lenovo, care a raportat din nou profit în toate regiunile, a înregistrat o cotă de piață record de 21,3% în regiunea Europa/Orientul Mijlociu și Africa; de asemenea, compania a lansat Star Wars: Jedi Challenges, un nou produs AR în parteneriat cu Disney și a sărbătorit a 25-a aniversare a brandului reprezentativ ThinkPad la finalul trimestrului.
Mai mult, Lenovo a finalizat astăzi un acord de joint venture cu Fujitsu, prin care cele două companii își vor aduce laolaltă resursele, valorificând capabilitățile Fujitsu în ceea ce privește vânzările la nivel global, asistență pentru clienți, R&D și producție, precum și amprenta și prezența globală a Lenovo.
Pe măsură ce Lenovo continuă să valorifice oportunități cu potențial semnificativ de creștere și noi parteneriate, în special în piețe cheie, acest nou joint venture va consolida poziția de lider a Lenovo la nivel mondial pe segmentul PC și va susține o creștere profitabilă continuă.
În ultimul trimestru, am continuat să facem progrese în ceea ce privește transformarea companiei noastre prin implementarea strategiei bazate pe trei valuri. Ne-am menținut profitabilitatea de top la nivelul industriei pe segmentul de PC-uri și am depășit nivelul pieței comparativ cu aceeași perioadă a anului anterior. La nivelul segmentului de centre de date, transformarea noastră a devenit evidentă prin forța de vânzări consolidată, o nouă structură a canalelor de distribuție și programe globale și competitivitatea produselor. Procesul de transformare a activității noastre pe segmentul mobile este încă în desfășurare, înregistrând în majoritatea piețelor o creștere puternică pe segmentul premium de pe piață”, a declarat Yang Yuanqing, Președinte și CEO Lenovo. “Îmbinarea unei execuții solide cu clădirea unor fundații puternice continuă să fie atuul companiei Lenovo. Transformarea activității noastre din Brazilia este un bun exemplu în acest sens. Vom continua să investim în consolidarea fundațiilor și dezvoltarea competențelor centrale pentru cele două noi motoare de creștere, lucru care va genera un profit stabil și sustenabil”.
Profitul brut al companiei a crescut cu 0,3% față de aceeași perioadă a anului anterior și cu 18,2% față de trimestrul anterior, la 1,6 miliarde USD. Marja brută a fost de 13,7%, înregistrând o creștere trimestrială ușoară. Profitul operațional a urcat cu 94 de milioane USD față de trimestrul anterior. Rezultatul de bază pe acțiune a fost de 1,26 cenți US. Consiliul de Administrație al Lenovo a declarat un dividend intermediar de 6,0 cenți HK pe acțiune.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite