Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Nuvias construieşte o afacere bazată pe piloni multipli

17 Noiembrie 2017



La sfârşitul lunii octombrie, Nuvias, un distribuitor internaţional cu valoare adăugată de soluţii şi servicii de securitate, rețelistică și comunicații unificate, a pus bazele oficiale ale prezenţei în România prin intermediul unui roadshow organizat în patru oraşe din țară: București, Timișoara, Cluj și Sibiu.

Conform oficialilor firmei, nevoia lansării prin intermediul unui roadshow a fost determinată de faptul că o astfel de modalitate este cea mai simplă cale de cunoaştere a firmei şi a soluţiilor şi serviciilor oferite de ea de către potenţiali parteneri geografici din România.
„Nuvias înseamnă o redefinire a distribuţiei cu valoare adăugată, care până acum reprezenta în cea mai mare parte doar servicii de presales oferite canalului de parteneri”, afirmă Radu Istrate, Country Sales Manager Romania. „Noi oferim soluţii şi servicii pre/post implementare, astfel încât să ajutăm atât partenerii care nu au competenţe pe anumite tehnologii, cât şi pe cei care nu au un portofoliu extins de vendori, dar care vor să promoveze tehnologii inovatoare din portofoliul Nuvias. Serviciile oferite au acelaşi nivel calitativ în toate țările unde suntem prezenţi. Serviciile profesionale vor fi asigurate de catre echipele locale din fiecare țară unde avem prezență, astfel încât să putem implementa orice proiect, pentru orice client şi pentru orice produs”.
Propunerea Nuvias înseamnă, de fapt, o oportunitate pentru foarte mulți parteneri de pe piaţa locală. O oportunitate de vânzări, pentru cei fără competenţe dezvoltate în zona de networking și securitate IT, dar şi o oportunitate de dezvoltare a competențelor actuale a integratorilor de solutii IT, prin accesarea laboratoarelor de Demo ale Nuvias și a cursurilor autorizate de training pentru numeroși vendori din portofoliu.
„Vom lucra cu orice reseller şi cu orice integrator care are nevoie de soluţiile și expertiza noastră. Nu vom face diferenţe în funcţie de mărimea sau de competenţele acestuia”, spune Radu Istrate.

Un nou ecosistem de lucru și servicii
Redefinirea afacerii de distribuţie cu valoare adăugată are de fapt în vedere evoluţia acestui tip de afacere într-un univers digital. Ca atare, Nuvias le propune partenerilor un nou ecosistem de lucru, în care primează serviciile digitale de marketing, soluţiile globale de logistică şi laboratoarele tehnologice pentru susţinerea de demonstraţii în faţa clienţilor finali.
Şi nu doar atât. Potrivit lui Radu Istrate, Nuvias poate ajuta partenerii cu servicii profesionale de calitate. În plus, în diferite situații, compania poate susţine financiar clienţii cu linii de credit în funcţie de nevoile de business.
Gama de servicii profesionale propuse de Nuvias canalului de parteneri include consultanţa de specialitate pre/post vânzare, servicii profesionale pentru implementarea de proiecte, managed services și suport tehnic 24/7 asigurat la nivel pan-EMEA, pentru cei mai importanți vendori din portofoliu.
Momentan nu există o direcţie preferată de activitate în termeni de verticale industriale adresate. „Soluţiile promovate de Nuvias se adresează tuturor verticalelor din piață și pot răspunde nevoilor fiecăruia. Noi vom face o vânzare consultativă, iar în acest sens putem face traininguri şi workshopuri cu partenerii interesaţi. Evoluţia pieței depinde de nevoi. În banking, de pildă, am observat un mare interes pe zona de monitorizare a infrastructurilor, a aplicațiilor și a experienţei utilizatorilor acestor aplicații. A început deja tranziția către zona digitală. Probabil că în următorii ani vom vedea din ce in ce mai puține sucursale fizice de bănci, iar interacțiunea cu clienții se va face exclusiv prin mijloace digitale. De aceea este foarte important pentru zona de business să dețină instrumente de măsurare a experienței utilizatorilor. Orice secundă în plus petrecută în fața unei aplicații care nu funcționează în parametrii stabiliți, poate duce la pierderea clienților. Nevoia de vizibilitate în zona de infrastructură și aplicații este din ce în ce mai mare.
În zona de securitate, vedem din ce în ce mai mulți parteneri și clienți interesați de soluții de Data Loss Prevention sau SIEM, odată cu apropierea termenului la care vor intra în vigoare prevederile GDPR”, consideră Country Managerul Nuvias.
Conform sesiunilor de prezentări din cadrul roadshow-ului din Bucureşti, portofoliul firmei include vendori cu ajutorul cărora Nuvias poate oferi soluții şi servicii pentru acoperirea tuturor nevoilor pieței în zona de networking, securitate IT şi comunicații unificate.
Abordarea holistică a afacerii Nuvias este asigurată de către vendorii cu care această firmă lucrează. Ei sunt cei care vor permite partenerilor Nuvias să ofere game extinse de produse şi soluţii integrate multivendor către clienţii finali. „E vorba de soluţii complexe testate şi deja integrate. De exemplu, cu ajutorul Riverbed, unul din principalii noştri vendori, partenerii pot crea soluţii integrate pentru optimizarea implementarilor de Microsoft Office365, Azure, SalesForce sau AWS, pentru a asigura clienților aceleași performanțe cu care au fost obișnuiți înainte de migrarea serviciilor către cloud”.



Tags: IT, Nuvias

Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite