Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Industry Watch >> IT&C >> Stiri si comunicate

Samsung România la HR Summit Cluj: “Tehnologia nu va schimba doar joburile ci și pe noi toți”

07 Februarie 2018





Inovarea contribuie la construirea și consolidarea un set de capacități organizaționale care dau unei organizații avantajul său competitiv. Așadar, este limpede că aceasta implică mai mult decât dezvoltarea tehnologică: strategiile unice de HR, metodele de training si coaching, precum si gamificarea mediului de muncă, împreuna cu flexibilitatea și adaptabilitatea de care trebuie să dea dovadă atât angajatorul cât și angajatul.



Mediul de lucru al viitorului trebuie să se adapteze celor care aduc valoare și să răspundă nevoilor acestora. Companiile care vor încuraja inovația vor fi în permanență pregătite să răspundă în mod constructiv unui mediu mereu surprinzător.”, declară Alexandru Aldoescu, Head of HR, General Affairs & Procurement Manager (Romania & Bulgaria), Samsung Electronics România.

O mare parte din joburi vor fi inventate
Alexandru Aldolescu, speaker în cadrul HR Summit Cluj-Napoca, susține dezvoltarea prin inovare. Cu o experiență de peste 13 ani în domeniul resurselor umane în companii multinaționale de top, în prezent Alexandru își concentrează toate eforturile pentru crearea permanentă de oportunități de dezvoltare pentru angajații Samsung, contribuind în mod decisiv la flexibilitatea și dinamismul companiei pe piețele din România și Bulgaria.

Din punct de vedere al competențelor tehnice, un HR Manager își dorește să interacționeze cu tineri care dețin excelente competențe digitale, sunt capabili să identifice și să utilizeze în mod corect pentru business informațiile cele mai utile din multitudinea de informații din jurul nostru. Având în vedere schimbările majore din domeniul IT, cred că o mare parte din joburi vor dispărea, la fel cum o mare parte din joburi vor fi inventate. Tehnologia nu va schimba doar joburile ci și pe noi toți.”

Companiile vor programe inovatoare, cu elemente experiențiale



Când discutăm despre dezvoltarea calităților angajaților, fie că discutăm despre customer care, abilități manageriale sau vânzări, companiile optează din ce în ce mai mult pentru formule noi de învățare. “Companiile vor programe inovatoare, cu elemente experiențiale. Trainingul câștigă din ce în ce mai mult teren în bugetele companiilor care doresc să investească în noua generație de executivi și pentru care investesc bugete în creștere de la an la an.”, declară Dan Berteanu, Managing Partner, Equatorial.

Având la bază instrumente și metodologii bazate pe joc, programe personalizate și complexe, echipa Equatorial pune la dispoziție servicii de training pentru dezvoltarea indivizilor, echipelor și a organizațiilor. Învățarea prin intermediului jocului a luat un avânt destul de mare “în principal pentru că industria de training a fost destul de convențională pentru mult timp în toată lumea. Și în America, companii mari de training încă folosesc săli de clasa, flipchart și role play. Noi nu prea mai facem asta. Jocul nu este relaxare, prin joc noi luăm sarcinile de serviciu ale angajatului și le îmbrăcăm într-o formă care să îl atragă", explică Dan.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite