Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

SolvIT Networks – CA Enterprise Partner

24 Iulie 2006



SolvIT Networks a incheiat recent negocierile cu CA, devenind Enterprise Partener Computer Associates. Dupa o lunga perioada in care a dezvoltat proiecte de anvergura pentru CA in Romania si tarile balcanice, proiecte in care a implementat solutii complexe de IT Systems Management, Service Management, Change Management, ITIL, cu un procent de reusita de 100% a implementarilor, echipa SolvIT Networks a dovedit ca are experienta si maturitatea necesara pentru implementarea solutiilor integrate ale CA.
Mihai Scemtovici
Interviu cu Mihai Scemtovici – Business Development Manager


MW: Ce insemna pentru SolvIT Networks calitatea de CA Enterprise Partner?


Mihai Scemtovici: Calitatea de Enterprise Partner – cel mai inalt nivel de parteneriat cu Computer Associates – este o onoare si in acelasi timp o recunoastere a competentelor si realizarilor de pana acum ale SolvIT Networks. Prin aceasta, CA isi schimba strategia de reprezentare facand trecerea de la prezenta unica pe piata romaneasca prin reprezentanta regionala la reprezentarea prin parteneri enterprise.


MW: SolvIT Networks are deja o istorie a colaborarii cu CA. Care este deosebirea majora?


MS: Este adevarat, SolvIT Networks colaboreaza de mai mult timp cu CA la nivel regional, fiind in acest moment echipa cu cele mai multe proiecte CA implementate in regiunea balcanica. Incepand cu aceasta luna, ca si partener, SolvIT Networks este in masura sa furnizeze in Romania solutiile enterprise ale CA.


MW: Care este atuul principal al SolvIT Networks?


MS: Atuul principal al SolvIT Networks este experienta in implementarea proiectelor la nivel enterprise. IT Infrastructure Management este un domeniu pe care il putem considera la inceput in Romania. Pentru acest motiv, pe de o parte sunt putine companii furnizor care au “istorie” in implementarea acestui gen de proiecte, pe de alta parte companiile client sunt de cele mai multe ori in situatia in care doresc o aplicatie de Help Desk sau Desktops & Servers Management, dar in faza de implementare constata ca sunt foarte dificil de stabilit work-flow-urile care stau in spatele automatizarii proceselor. De obicei companiile doresc implementari in conformitate cu metodologiile ITIL sau doresc doar automatizarea proceselor prin implementarea unor reguli stricte de change & configuration managemement, insa adevarata munca abia aici incepe. In aceasta faza intervine experienta echipei de implementare, iar cand spun asta ma refer atat la experienta ca numar de proiecte similare cat si la experienta de lucru cu un anumit tip de aplicatie. Instalarea standard a unei aplicatii de acest gen nu este de obicei o problema. Insa customizarea ulterioara care sa ii asigure capacitatea de a gestiona o retea care suporta cateva mii de utilizatori si un mediu eterogen cu mai multe tipuri de sisteme de operare, tipuri de baze de date si aplicatii business critical, cu siguranta aceasta nu poate fi realizata de catre o echipa care se afla la inceput. Iar aici know-how-ul devine esential, deoarece nici un moment nu trebuie pierdut din vedere ca obiectivul final este optimizarea serviciilor IT ca parte integrata in procesul de business.


MW: Ne puteti spune cateva cuvinte despre echipa SolvIT Networks?


MS: Peste 6 ani de experienta regionala in acest tip de proiecte, implementate pe infrastructuri gigant pentru clienti din domeniul bancar, al telecomunicatiilor sau farmaceutic, nenumarate certificari CA si in plus, pregatire in project management si bunele practici ale ITIL. Aceasta ar fi in cateva cuvinte echipa SolvIT Networks.


MW: Care sunt planurile de viitor?



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite