Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Industry Watch >> IT&C >> Stiri si comunicate

Axis a participat la CIEN in cadrul ASE Bucuresti

14 Septembrie 2018



Organizată de ASE Bucureşti în cadrul proiectului european ”CIEN – Business and Competitive Intelligence for Entrepreneurs”, prin programul ERASMUS+, a două şcoală de vară are loc la Bucureşti zilele acestea cu participanţi din cadrul universităţilor din Franţa, Grecia, România şi Bulgaria. În cadrul şcolii de vară miercuri, 12 septembrie, s-a organizat Conferinţa privind Business & Competitive Intelligence pentru antreprenori la care reprezentanţii Axis Communications au fost invitaţi să participe în cadrul unui panel de discuţii. Evenimentul a fost transmis live pe pagina de Facebook a proiectului, precum şi pe canalul Axis Communications România cu ajutorul aplicaţiei CamStreamer.



Business intelligence este şi despre tehnologie, dar mai ales despre gândire critică, creativitate şi cunoaşterea în profunzime a proceselor de afaceri” a fost concluzia discuţiilor din cadrul Sesiunii de informare organizată de către Academia de Studii Economice din Bucureşti în data de 12 septembrie. Întâlnirea, alături de un mini-târg de soluţii de business intelligence, a făcut parte din Școala de Vară organizată în cadrul proiectului Erasmus+

Valorificarea informaţiilor video poate aduce multe beneficii în diferite industrii, oferind avantaje competitive prin predicţia şi planificarea mai bună a activităţii, iar pentru antreprenori poate face diferenţa în piaţă.

În zona de retail, spre exemplu, supravegherea video este folosită în principal pentru a monitoriza şi preveni pierderile, înregistrările putând fi văzute după un eveniment ulterior. Desigur, aceasta este o funcţie fundamentală şi răspândită care va fi în continuare necesară, iar acoperirea corespunzătoare a unui magazinului este esenţială. Însă o soluţie de supraveghere video poate face mai mult, nu numai pentru a preveni pierderile, ci şi pentru a spori eficienţa şi, nu în cele din urmă, pentru a creşte vânzările. Astfel, clienţii noştri folosesc acum soluţii inteligente care valorifică cele mai recente aplicaţii de analytics – o analiză a informaţiilor video care să numere accesul în magazin sau unele statistici demografice care să ajute în expunerea produselor la raft”, a exemplificat Marius Potorac-Roman, Account Manager Axis Communications Romania pentru audienţa conferinţei formată din studenţii economişti sau reprezentanţii diferitelor companii.



Antreprenorii pot folosi imaginile video în scop de formare, dacă observă că anumite activităţi nu se derulează corespunzător pot face instruirea cu ajutorul exemplelor din imagini. Alături de angajaţi pot demonstra tehnicile adecvate sau pot acorda recunoaştere angajaţilor pentru lucrul bine făcut.

Vizualizarea şi analiza video poate dezvălui timpii mai aglomeraţi pentru a determina nivelurile optime de personal. Acest lucru poate contribui la îmbunătăţirea experienţei clienţilor şi la creşterea potenţială a profitabilităţii. Întrebările participanţilor au extins subiectul şi către alte industrii, printre care producţia, îndeosebi din industria automotive unde imaginile video pot fi valorificate inteligent pentru a eficientiza producţia.

Soluţiile dezvoltate peste platforma oferită de camerele video AXIS sunt eficiente din punct de vedere al costurilor, uşor de utilizat şi oferă flexibilitatea de a monitoriza operaţiunile de oriunde, în orice moment, oferind antreprenorilor posibilitatea de a lucra mai inteligent. În plus, antreprenorii au şi posibilitatea de a-şi dezvolta propriile aplicaţii pe platforma AXIS Camera Application Platform.




Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite